Nov 22, 2021, 10:16 AM  

 На море в Космоса 4 

  Prose
336 2 18
Multi-part work « to contents
3 мин reading

   Разбрах, че само със Зиги няма да се справя на тази планета, в допълнение и с луда жена.

Свързвам се със "Зиги байт инженеринг", а те хората много учтиви и ми предлагат най-новия си модел, подобрен женски андроид. Само ме предупредиха да куплирам (квото и да значи) двата робота, за да си обменят информация.

Седя пред трансмитера и чакам.

Чу се едно пръщене, искри и на площадката се появи Тя.

Прекрасна, искряща в ярко жълто с емблемата на "Globul"

Докато стоях с отворена уста, за да я разгледам... Ми удари един кикбоксьорски ритник в муцуната.

- Приятно ми е, Габи.

Е, може ли на такова ритащо създание, да сложиш, толкова нежен глас?!

Усещам, че устната ми се подува, но изфъфлих:

- Приятно ми е!

Не бях много сигурен, дали няма да ми изпраска още един, за да ми стане още по-приятно и затова отстъпих назад.

- Къде е колегата, за да се куплираме?

Тъкмо да отворя уста и Зиги на вратата.

- Господине, Госпожата пак хукна към гората.

- Спокойно, Зиги, ще я намерим. Запознай се, това е новата ти помощничка.

Поглеждам към Зигфрид, а той свети. Даже и интегралите му светят.

Ясноо, електронна любов!

Миличкият той. Скрибуца нещо в него, сякаш ще се разпадне, а аз им казвам.

- Вий си са куплирайте, аз ще потърся мойта Красавица.

Преди да изляза усещам миризма на прегоряло масло и поглеждам към Зигфрид, а той леко пуши. Но съм спокоен, Габи ще го срита и ще го охлади.

Тъкмо навлизах в гората и двамата ми помощници ме настигнаха.

- Куплирахте ли се?

- Даа. - ми казва Зиг.

Ама гледам главата му изкривена на ляво, явно и той е получил "Приятно ми е"

По едно време чувам пляскане на вода и поглеждам Зиги.

- Това, Господине са водопадите "Дъгата"

Тъкмо да ми дообясни и пред нас се разкрива вълшебна гледка. От небето падат на талази, разноцветни водопади. Като се започне от жълт и се стигне до лилав.

И кво да видя... !!! Жена ми черна! Ама черна, като абисинец. Вероятно, Съкровището ми е минало през всички водопади и сега ми се хилеше с белите си зъби.

А бе... Пълен ужас. Сега трябваше да си лягам с негърка.

А как ще я различа в тъмното.

Габи видя, че гледам ужасено и ми казва:

- Спокойно, Господине. Нататък е "Езерото на изгубените надежди", ще се обезцвети като я топнем, но там има много животни на водопой.

Докато си говорим с Габи и виждам, че Зигфрид лочи от лилавия водопад, за да се охлади и аз изкрещявам:

- Зигфрид!!!

Но вече е късно. Той е лилав.

Ще се налага и него, да го топим в езерото.

Хващам под ръка моята негърка и продължаваме нататък, а тя през цялото време брътви:

- Миличко, виж колко си подхождаме, като съм черна, като Ден и Нощ сме.

Права е! Вече отдавна мечтаех да имам черна жена, за да не я виждам в тъмното.

Доближавахме сигурно Езерото, защото се чуваха всякакви животински звуци.

Изведнъж покрай нас изтрополя някакво стадо животни с по шест крака. Приличаха на антилопи, но по телата им имаше страни издатини.

- Пъпкуващи антилопи. Опасно е да не те напръскат с урина, защото се удвояваш и процесът може да продължи до безкрайност. Единственото спасение е листа от липохондриум. Много рядък вид растение за планетата.

Получих си информацията от Габи и вече бяхме почти до езерото, а там се откри още по-зашеметяваща картинка, отколкото бяха водопадите.

Огромно езеро, блестящо като диамант. По брега всякакви животни от птици до огромни слонове с по шест бивника. Цялата тази картинка се допълваше с буйна растителност.

Докато се любувах на картинката, мойта Красотница се беше плюснала в езерото и пиеше вода, а до нея пикаеха поне десет пъпкуващи антилопи.

Изведнъж започна да се раздвоява и на брега имаше четири нейни двойници.

 

Следва продължение

» next part...

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Веднага са свържи със Зиги, ша ти помогне да си стъпиш на краката. Дано не е и Габи там.
  • Бафма ... и там ли сте били ... !!!? ... 😶🙃😎 ... ам не знаехте ли, че пъпкуващите се всмукват емоционалната енергия на всички около тях, в главите на присъстващите реалността изчезва и в образуваните голеееми кухини, нещо като балони с въздух под налягане, се натрупват фантасмагории, които те започват да пъскат настрани ... заразявайки читателите ... 🙃🙃🙃
  • Сополива съм тая седмица, Вал! Забраниха ми сладолед и студена вода! Мъка, мъка...
    Зиги, само да не ме пенсионират до тогава! 😁
  • 🤣🤣🤣 дай, Роси Олимпийски Игри 2026 (или там когато има) 🤣🥇
  • Да златен медал 🤣 Хапни един ягодов. 😂
  • То тогава да се готвя за Олимпиада.😁
  • Роси, през критическата се оформят най-агресивните кикбоксьори 😊
  • Критическа и кикбокс - опасно добра комбинация, Зиги! 🤣
  • Роси, запиши се на кикбокс. Там е разковничето! 🤣
  • Направо завидях на Габи! Как си ги пердаша тези мъже и роботи! 🤣
  • Добре се справяш с фентъзи реалността...
  • Зиги, ми тя по-интелегентна от някои жени 🤣🤣🤣
  • Вал, Елизабет знае командите: “тукатука” - което значи “в крак”, командата “гушигуши”, което значи да скочи в жена ми да я гушка, командата “не там”, която винаги игнорира и командата “пусни”, което значи “глътни боклука, който си намерила под масата” 🤣🤣 ЕйКей, знам аз, знам. 🤣
  • Даа, знам Габи и Чихуахуа Елизабет ти стигат. В пета част ша включа и кучата 😊
  • ЕйКей, такава лудница най-обичам 🤣
  • Зиги е прав, жена не се изхвърля, даже и двойник да е. 😊
    ЕйКей то нормална жена е рядкост. 😊
  • Ааа жените да се оправят, не се наемам да кажа 🤣🤣 аз ако бях на Господина всичките щях да ги задържа 🤣🤣
  • Ех, бре, доживях! Смях смях! 🤣🤣🤣 “Красотница” е много яка дума, а роботчето лочи лилава вода 🤣🤣 знаеш ли, Вал, наистина си уцелил електронната любов, дори и изкривената глава… 🤣🤣 а иначе, сега какво ше прави Господинът с толкоз много жени?!
Random works
: ??:??