Jul 25, 2022, 11:20 AM  

 На море в Космоса 8 

  Prose
337 3 14
Multi-part work « to contents
3 мин reading

   Гадателката, вече половин час махаше сноп пера над Зиги, като на няколко минути извикваше "Анахата" и плюеше в отворената мозъчна кутия на моя приятел. Милият, все още гледаше объркано, не знаейки, къде е.

По едно време, Габи извади кърпа и прошепна:

- Да го избърша от тия лиги?

- Не пипай!-извика Спасителката. - Това слепва разбърканите му чакри. Усещам, че вече са подредени.

Наистина, Зиги доби нормален изглед и бавно се изправи. Обаче в същия момент мухите на Гадателката изпопадаха по дъното на прозрачната сфера с изпружени крачка. Тя успя само да изфъфли:

- Повикайте, Щур...

И главата и клюмна.

Габи, изкрещя с пълната мощност на говорителите си:

- Щур!!!

В другия край на колибата се повдигна едно чергило и влезе малко момиченце с рошава коса и гневен поглед.

- Що крещите, като луди! Не съм глуха!

Наведе се над главата на Гадателката.

- Пу, Великият Гъдел, пак е духнал и мухите са се гътнали. И не съм Щур, а Любимка!

Отиде в другия край на колибата, гребна с канче, някаква кафява течност от един казан и поля Гадателката. После взе мухобойка и бясно нашляпа прозрачната сфера. Мухите една по една застанаха на крачетата си и някои, дори подлитнаха.

През цялото време, моята женичка я гледаше с не скрит възторг и изтърси:

- Искам, такваз коса.

- Спокойно, Съкровище ша те среша така.

Знаех, че ако не я успокоя ще повтаря това, докато ме побърка.

Гадателката си разтърси главата и всички мухи вече се щураха в нея.

- Дааа, Великият Гъдел, пак ме напусна. Сега трябва да извикам птеродактилите, за да ви отнесат до пещерата на сенките. Щурачето, ще ви води.

Очите на Любимка направо светнаха от гняв.

- Няма! Имам право на свободно решение! Не искам да се влача с тази банда по най-опасните места!

- Знам, че ще отидеш, а и бандата са истинските Спасители на Вселената.

Магьосницата излезе навън и свирна с една костна свирка, но нищо не чухме. След секунди в небето се появиха, няколко от огромните птици и накацаха до нас.

- Качвайте се и дано не сме разбудили Небесния гарван, защото трудно ще се спасите.

Първа се метна Габи, а последен бях аз, защото дълго се опитвах да наместя женичката си върху люспестата шия на птицата, а и я вързах, за да няма изненади.

- А сега, Летете!

Птиците се издигнаха с няколко маха високо, като през цялото време се чуваше писъкът на моята любима и мърморенето на Любимка.

Не бяхме дълго време във въздуха, като изведнъж небето се разкъса и от дупката се подаде голяма черна човка.

- Небесният гарван е буден!!!- изкрещя Щурачето.

Птеродактилите, започнаха бясно да махат с кожестите си крила. След клюна от дупката се показа и глава с искрящо жълто око. Последва мощен крясък:

- Гракууулааа...

Като светкавици се спускахме към тъмния отвор на дупкатата. Нанизахме се един върху друг влизайки вътре. В нея се провря огромен крак с червени нокти, но не достигаше до последния от групата. Крилото на едната от птиците бе счупено и кървеше.

Като ехо отекна едно общо:

- Оооох...

Бяхме се спасили, но докога.

Подредихме се в колона и Зиги включи очите си на прожектори. Шумът от стъпките ни отекваше с ехо. По стените имаше тайнствени цветя, които приличаха на  пулмерии и светеха слабо с фосфоресцираща розова светлина. Габи видя, че се заглеждам в тях и ми каза:

- Да не ги докоснете, Господине! Това са флорибунди и отделят парализиращ секрет.

Всичко добре, но моята хубосница вече беше откъснала една и си я сложи зад ухото. Ефектът беше мигновен. Тя се одърви и плюсна на пода. Зиги реагира моментално.Грабна я и я метна на гърба си.

- Трябва да бързаме, защото Небесният Гарван, може да се смалява, а и тук в дупката живеят прозрачните варани. Не се виждат, но ако те ухапят ставаш невидим за другите.-каза Любимка.

В тръст се понесохме навътре в дупката.

 

            Следва продължение.

» next part...

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Още не можеш да свикнеш с притеглянето ли, че гледаш отдолу
  • Аз бях за малко на друга планета, та се извинявам, че пропуснах лудориите ви 🙂
  • 🤣🤣🤣 вий двамата сте направо жители от друга някоя планета… 🤣🤣
  • Няма да ги пипна, туй му увеличава силата. :/
  • Жаб ... вари ги , печи ги , ам като се налудуваш ги върни на мястото им ... 🙃😎
  • Ти знайш ли, що Зиги са хили? Влязоха му спорангии в платките от смехотворни мъхове и туй е в деветата част.
  • Бафма ... амче то и Щур я замеси в чудноватата си пица ... не ми се мисли ... тоест - не мога да мисля какви ще ги наплодиш и напъпкуваш , ам щъ понасям, щот хортуваш небивалици, дет обайват обитателите на тази планета тук ... 😎
  • 🤣🤣🤣
  • ха ха Разбиващо!
  • Знаех си, ша оформим голям тандем с теб в киноиндустрията. Представяш ли си филм "С роботи на море в Космоса" или "Спасители на Вселената" - идейни сценаристи Любимка и Никой.
  • Имам свежо предложение, да вкараш нови герои Безжичен и канзас/хана/. Никнеймът Безжичен си е космически отвсякъде. Единият ще е член на космическия комитет по опазване на правописа, а другият ще е по контрола на космическата история и етносите
  • Спри да свириш, щото ми издъни тъпанчетата и кажи на Великия Гъдел да не ми закача мухите.
    Свирки не правя
  • Хах, как посмя да ме замесиш без да съм ти позволила?! Великият Гъдел няма да остави така тая работа, да знаеш! Любимка съм му!
    Най-малкото ще поиска да му направиш една "костна свирка" ха ха
    Ако бях аз, щях да напиша "костелива свирка"
  • Леле, Вал, още от началото кат видях "Анахата" се тръшнах на пода в смях. Гадателката си знае работата, ама кат се заразих аз от Великия Гъдел и дори Щурачето сякаш няма да може да ме спаси 🤣🤣 И как ти си върза женичката да не отхвърчи, леле голям смях 🤣 еййй голяма си работа, ейй! Нямам търпение за нататък и нямам представа какво ще стане!
Random works
: ??:??