Sep 6, 2007, 1:15 AM

Не съм клюкарка, но да си кажем 

  Prose
1357 0 38
3 мин reading
 

  Нямах никакво намерение да пиша за тази среща, но... Абе то всеки път е от хубаво, по-хубаво, най-хубаво! И различно.

  Групата пак се събра. Все хубави хора бе! Говорим си с Мая за сайта, за редакторската работа и за... Какво й е трудно на редакторската работа? Седиш си и си слагаш запетайки или ги махаш. Лесно. Тя ще ми каже на мене да не слагам по четири точки за многоточие. Класиката били само три. Колкото искам, толкова ще си слагам. Тя ще ме командва! Не стига, че дома ме командерат, айде и тя! Какво й е на нея? Тя пита ли ме мене колко ми е трудно да ходя от сбирка на сбирка, от кръчма на кръчма. И да пия и да щъкам като цветарка около масата, за да седна при всеки и да чуя какво си говорят, за да мога после да го опиша. Някой ще каже, че съм клюкарка, но не е така. Аз просто контролирам нещата, щото като ги оставя без контрол, знаете ли какви щуротии правят, не е за приказки.

  Запознаха ме с Даша. Готина дама. Същата тая Даша, заради която не спах една нощ, след като прочетох разказа й „След изневярата". Убедих я за нула време, че съм й фенка и подразбрах, че ще започне да пише весели разкази. Това си е новина!

  Всеки път четем стихове, този път Алиса запя. Тая Алиса и тя всеки път различна. Един път с развени къдрици, сега пък сплетена на плитка и с едно дълбоко червено деколте, ум да ти зайде. Същинска холивудска звезда.  Да ти се прииска да си и ти на 21 години. А как пее! Точно толкова хубаво, колкото и пише стихове. На мен толкова ми трябва и като заграчих и аз, страхотен дует се получи. Не ни направиха остра забележка от съседните маси, значи се издържа. Другия път, ако ни пуснат в заведението, значи всичко е наред и може да заснемем клип. Уговорихме се следващата ни среща да е на караоке бар. Ще има рецитал на Алиса, Катрин Мартин и Сара Джейни младша. Подочух, че пеят страхотно като дует Катри и Сара. Ще ги чуем задължително, просто няма как.

  Щом приключихме с пеенето, накарахме Алиска да изрецитира нещо свое. От съседната маса дойде едно момиче, впечатлено от нашата кукла (знаех си аз, че ни подслушват) и й поискаха координатите. Разпространявали книги и се впечатлили от стиховете й. Искали да й помогнат. Може ли да останем незабелязани? Абсурд. Следва размяна на визитки и идва ред на Пинче да рецитира. След нея да се готви Мая. Тя пък не помнела наизуст стиховете си. Няма проблем! Бъркам в чантата и вадя не един, а два нейни стиха. Слушаме в захлас. Ние с Евелин като пишем разкази, така ни се пада, само слушаме.

  Те ти го, мъжо й идва като свестен мъж да си я прибере, а моя си лежи дома и си... кой знае какво прави тоя мръсник, докато аз се мъча над водката. Полудех, като го видех Тошето. Евелин ми вика:

  • - Ти като видиш чужд мъж, полудяваш!

  Мислех да й кажем аз защо полудявам, но й отговори културно, да не се излагам пред хората.

  • - Абе, Евелин, абе, светулке, аз веднъж съм го виждала. Втори път като го видя, вече не е чужд, а си е наш, от групата. А щом е наш, вече не е тръпка, нищо, че от наш'то по-хубаво нема, аз продължавам да търся.

  Не можах да обърна внимание на Тошето, оти Балчо Балчев, който също не ни изпуска сбирките, защото сме готини, започна да рецитира свои стихове. Леле колко хубаво пише, а как рецитира!!! Направо се заплеснах. Кога поглеждам часовника... още малко и Нова година ще дойде. Изхвърчах като тапа от шампанско, защото ако ме изгони миличкият ми съпруг, кой ще ме прибере, кой? Ако някой се навие, да ми се обади по мобилния, щото ако е по домашния, оня - моя, че ме утепа.

  Забравих да ви питам кога ще е следващата среща. Ако ме изгони, ще си ходя от среща на среща, не ми трябва квартира, ви казвам. Толкова е хубаво на тези срещи, а вкъщи какво? Само ме пита: „Ти кога мислиш да готвиш?" Проза! Поезията си е друго!!!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Танче, Поли, Дени, аз ви благодаря!!!
  • Светлето ми е любимка, а Романтик любимец Благодаря Ви
  • не се издържа вече.
    Мисла теа дни да подготвя следващия ти маТриал

    Да пробваме пак в Сам дойдох?Нищо, че Мая ще ме убие...


    ама ние със Светлана вече сме си женени, питайте кметя
  • Дори не предполагаш колко много те обичаме! Даже вчера те одумвахме. Мога ли да река - положително, или не е редно зад гърба ти -ПОЛОЖИТЕЛНО?! Прегръдки за теб, целувките за него!!!
  • "Абе каква клюкарка си ти, бе?!
    За нищо не ставаш" - и това са мили думи от свой човек, браво Алиса!!! Прощавам ти само защото съм много добра и защото ще ме вземеш у вас, ако ме изгони моя. А дет се вика, ако верно съм по-добре от Драгиев, направо ща та черпя едно цяло питие без да разлея и капка!!! Магдаленче, клюкарка съм си, но наистина съвсем малко. Ако нещо те интересува, само попитай...И аз като децата - нямам спирачки...
  • Добре е , че си малко клюкарка , та и ние да научим нещо! Усмихваш ме, около теб кипи веселие. Лъчезарна личност те наричат - и с право.
  • Джейни, и аз вече нямам търпение да те видя. Според клюкините си била много нежна и сладка. Обаче искам лично да се уверя, може да лъжат...Прегръдки и от мен!!!
  • Нямам търпение и аз за тази следващата среща!
    И да послушам Алиса как пее, а докато пее аз ще си пожелая нещо!
    А до тогава прегръдки и поздравления!
  • Галка, ще се видим, на там вървят нещата, повярвай ми!!! Гери, ако знаеш как ми липсваш!!! Стами, когато силно желаеш нещо, казват че се сбъдвало, дано!!! Креми, днес ми каза, че съм готина, сега пък - страшна. Моля те доуточни! Пак те гушкам!!!
  • Деско, и аз те обичам!!! Ицо, дано ме изгонят, дано ме изгонят!!! И пристигам при тебе с двата шала - единия на врата, другия на главата. Жена ти ще плете, ние с теб ще пишеме буквички и цифрички, точки и запетайки. А между нас Мая да ни редактира в движение. Щото задраска ли всичко, айде от начало. А не може само да пишеме, трябва и да пийваме интимна водка, нали така е редно. Много ги разбирам тия работи, мале...
  • Чудесни сте, че ме четете, Сиянче!!! Анета, ти поне ме разбираш! Клюкарка ще ми викат, ама, ха! Петинка, наричай ме сладка, няма да ти се разсърдя, никога!!! Мезева, браво на теб!!! Ще ми вика мъжът ми, че можело и без мен, я го гледай ти! Женските партита са върха, Мариолче!!!
  • Информация от първа ръка!
    Страшна си...
  • Добре ,че си ти Светле да ни шушнеш какви ги вършите вие по тез срещи.Ех,кога ли и на мен ще ми се отдаде тази чест, да ви видя толкова таланти и сладури на едно място..ммм мечти ,мечти
  • Светланкеее, като те чета какви ги вършите и само как добре си прекарвате... ми то направо ми иде да се вдигна и да довтасам в София... че как си ми домилялааа!
    Гуш*
  • Страхотна си!
    Нямаш аналог просто!!!
    Умирам да те видя на живо,Светле!!!
    Поздрав и прегръдка за поредният ти невероятен разказ!!!
  • Светланке, преди да те коментирам, да те питам за шала. Като на Поли прозрачен ли е или е онзи, за който си говорихте с жената. Защото ако е като на Поли, знаеш как се " убичих" (нова дума, един вид бик станах. Имам го документирано във фото и стих.)
    Ако те изгонят идваш при мен. Сигурно ти е мястото. Денем ще плетете с жената, вечер и нощем ще ти показвам римите. Ти ще ми припяваш в антракта.
    И ще слагаме по четири точки в многоточие. Иначе Майчето ще се сърди, че не и създаваме работа.
    Поздрави за настроението, сърничке!!!
  • Хехех, така ти се радвам да знаеш..., скицоооо!!!
  • Хубави са женските сбирки и край теб, мила Светле!!!
    Поздрави!!!
  • Благородно завиждам на сбирките ви!
    Ама добре че си ти Светле,за да ни ги разказваш и все едно сме си при вас!
    Целувки за всички!
  • Светланке, тия мъже ще зяпнат, еле ако си с шала, ама дибидюс... Нали ти отивал на очите, те тях ще гледат бе!
    Обаче... с тия вашите сбирки ме ядосвате, да знайте!!!
    Щот сте ми далече да ви прегъъъъъъърна както аз си знам!
    Пък... ако те изгонят от вкъщи, знаеш къде да ме търсиш, нали?
    Обичам те, сладка доставчице на удоволствия!!!
  • Еее, не си клюкарка бе Светле. Нали сме едно семейство, трябва да си казваме.
    Прекрасно настроение ми създаваш, Светле!
    Благодаря ти за него!
  • А бе какво да ти кажа,
    хуморът ти е 4удесен!
    Поздрав!
  • Етчи, ние взаимно си помагаме, скъпа!!!
  • Разчитай на мен, Жени!!!
  • Как да ти благодаря Светле, кажи ми, моля те?!
    Ама каквото кажеш, давам ти го, от все сърце, че и от душа даже.
    Кажи какво искаш?
    Как само акуратно и услужливо даряваш и обогатяваш с информация такива като мен - неприсъствали на тези тежки, изнурителни и изтощителни работни срещи...
    То и аз не съм клюкарка, но няма как, нали съм отговорна - поемам тежестта на съпреживяването.

    Поздрав и усмивка за теб и всички срещащи се с теб.
  • Мчи то аз ти написаФ веч, че и ти си от моя Утбор по *оптимизъм*, дет шъ раздавЪме дозите *плацебо* ))))))))
    Не й зле да мъ светнете кУги шъ има взгляда на живУ!

    ))))))
  • Жени, вече съм любопитна да те видя на живо, заклевам се! От далече те усещам, че си от наш'те!!!
  • ))))))
    Хей, такава наслада си за душата!
    Шъ почнъ аз на тейзи срещи да довадам!!!

    Искрени поздрави и благодарности за готиното настроение, което създаваш!
    ))
  • Добре, че ти поне ме разбираш, Люси!!! Хич не ми е лесно, ще взема да си дойда при вас. Благодаря ви за подаръка! Ще си го вържа на врата и не ми трябват бански. Знаеш ли тоя шал колко ми отива на очите. Обичам те!!! Мерси, Веси!!!
  • Добре,че си ти...
    Хич не е клю-клю
  • Ох, Светланкееее и твоята не е лесна! Тежичко е с тия сбирки, знам го. И като знаем и кои са там, уморително е! Та викам да дойдеш малко на море, отново, да си починеш Поздрави на всички, които са далеко от мен!
  • Светкай ми светулчице, колкото си искаш, на мене акъла пак нема да ми дойде!!! Обаче съм от отбраните с чувство за...отговорност и понякога хумор. Под секрет ще ти светна - мъжът ти не е за изхвърляне. Не го изхвърляй, защото ще вземе да литне и не може да го хванеме, после кой ще ни прибира по домовете. Целувки и от мен Евелин!!! Много си сладка, от мен да го знаеш!!!
  • * Само за отбрани с чувство за хумор!

    Светланке, като ти светна една... /целивка!/ ша ти са видат светулки по сред бел ден... Щуретино!
    Тоз голем мъж да не е за една жена! Хич не го и вардя... щот от много вардене ша земем да се фанем! ... /Пъ мое и я да зафанем!/... То се беля...

    * Айде, че се раздърдорих... да не изтъсим още некоя пикантерия! Гуш* Цун* и.... )))))))))
  • На срещата беше и Нина, но защо ли не писах за нея?! Защото се е разхубавила повече от мен. Защото била на почивка на море, наше и лазурно и гръцко, как ли пък няма да пиша за това. Умрях от яд! И защото е тихичка, а не аларма като мен. Хем седя до сърцето ми, ама след нощна смяна добре, че им помня имената. Нинче, защото си тръгна първа, да ти е за урок! Обичам те!!! Абе, аз бях ли на срещата или ми се е присънило?!
  • Знаех си аз, че мога да разчитам за всичко на теб, Майче. Можеш ли да прескочиш до Джони, защото е сам, да го завиеш, че той не ми е много самостоятелен. Все чака някой друг да го съблече, да го...Иначе не е лош, сам се храни, ако му сервира някой. Слушам Иванова! Няма да бъркам вече водка и ракия, че ми идва да запея. А как пея само! Май не те разбрах. Ти за поезията ли?
  • кой ти каже клюкарка - прати го при мене
  • Ще ми викат, че съм клюкарка...Не съм, от тия, нали Майче? Добре, че си ми ти да ме защитиш!
  • не си от тия, как Сийке, хич...
Random works
: ??:??