Jan 23, 2022, 10:14 AM

Остров Корфу 

  Prose » Others
420 0 1
1 мин reading

Опитвам се вярвам в Бог, да бъда добър православен християнин, доколкото мога, въпреки че със сигурност небесното ми досие е пълно с грехове. Опитвам се да вярвам, че има Рай, в който праведните хора да намират утеха и доказателство, че си струва да вярваш в Доброто и да се бориш в негово име. Сигурен съм обаче, че има Рай и тук – на земята, а може би това е частица от онзи – "големия" Рай. Аз видях тази частица с очите си преди години – там, на о. Корфу. Там, където всичко е синьо, а водата в плажовете – кристално чиста и прозрачна. Маслинените дръвчета нежно поклащат клони при лекия галещ полъх на бриза, носещ усещането за спокойствие и свежия мирис на Йонийско море. Лимоните са във всяка къща, боядисана във веселите цветове на дъгата.

А вървейки из Стария град, имаш чувството, че си в италиански филм и сякаш ей сега от ъгъла на тесните улички ще изскочи София Лорен с леген, пълен с пране за простиране.

И когато вечерта се спусне плавно над острова като лек ефирен воал, пред теб се открива лунната пътека по вълните, която те кара да се чувстваш свободен.

 

© Илия Михайлов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??