Aug 18, 2018, 11:59 PM  

Откритието 

  Prose » Narratives
1235 8 8
2 мин reading

           Уцелих! Уцелих!

Хел0 крещеше от радост, достигаща див възторг и не можеше да си намери място. Все едно бе Архимед с неговото: Еврика! Планетата Икария-HB323 буквално бе сублимирала след съприкосновението си с либертонния лъч. Тънък като сабята на Зоро, той я бе достигнал и това се оказа фатално за нея. Една детска мечта най-сетне се сбъдна. Спомни си за Щирнер от романа на Александър Беляев "Владетелят на света". Неговият апарат за хипноза бе просто невинна играчка до либертонния колайдер - LK, на Хел0. С големината на онези стари фотоапарати, кацнали на триножници от началото на миналия век, с които правеха затрогващи семейни снимки, LK изпращаше в космоса смъртоносните либертонни лъчи. Те разрушаваха всичко пред себе си, защото пренасяха чисти либертони - бозоните на свободата - от класа L-бозони. И така просто елиминираха причинно-следствените връзки, разсичайки ги като гордиеви възли. В резултат материята се разпадаше - буквално погълната от нищото. Затова либертонните лъчи нямаха ограничение за скоростта си. Те почти мигновено стигаха до целта, колкото и далечна да беше тя. Навремето дванайсетгодишният Хел0, четейки за атомите на Демокрит, се натъкна на пасаж, в който Епикур, друг древногръцки философ, твърдеше, че атомите имат способността да извършват от време на време свободни и видимо непричинени от нищо флуктуации. Това бе нишката на Ариадна. В миг мисълта му освети тъмното пространство и той видя либертоните - буквално ги видя. Елементарните частици на свободата, пропуснати от всички гениални физици. Те робуваха като мравки на своите теории и не можеха да съзрат главното, макар да бе през цялото време под носовете им. Представи си военните. Биха сторили всичко, за да се сдобият с такова могъщо оръжие.  Не, нямаше да им го даде. Те биха унищожили световете.

          Главната трудност се състоеше в това да се осигури коридор за либертонния лъч. Коридор от абсолютен вакуум. В противен случай всеки либертон можеше да се самовзриви и да сложи началото на голям взрив и на нова вселена. Всъщност никак не беше изключено именно либертон да е сингулярността виновна за раждането на нашата родна вселена.  Другото предимство на либертонния лъч бе неговата неотразимост. Рикушетите бяха изключени, но лъчът можеше да излезе извън вселената и да навлезе в друга такава, а после в следваща и по-следваща и т.н. А от зейналата тънка и безкрайна червеева дупка, като през  шпионка, можеше да ни наблюдава Нещо могъщо - бог, дявол, или...Третото око на всемирите.

          Но главните експерименти предстояха. Никой още не беше се досетил, че зоните, в които безследно изчезваха кораби, самолети и други материални обекти, наричани фолклорно - триъгълници на смъртта, бяха просто зони за успешни LK-експерименти. Главната цел, обаче, беше атакуването на масивни черни дупки с L-бозони. Така минавайки през гърлото на сферата на Шварцшилд, L-лъчът щеше да накара черната дупка да повърне погълнатото от нея, както Зевс е накарал Кронос да стори това. Дупката щеше да избълва, като дракон, могъщо темпорално цунами, захранвайки с неограничени запаси от време пространствени кълбета с Омега-радиуси. Това означаваше вечност и безсмъртие, което беззъбите черни дупки, подобно баби Яги, щяха, не без озлобление, да ни дарят.

           И Хел0 погали миникорпуса на своя либертонен колайдер, унесен в мечти...

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много интересно би било ако темпоралното цунами от сферата на Шварцшилд би изхвърлило антиенергия.Ще оцелее ли Л бозона или ще се свие в сингулярната си точка.
  • Охоо, ето кой стоял в дъното на Бермудския триъгълник Беше ми безкрайно интересно да прочета.
  • Много ми хареса! Толкова увлекателна фантастика! Нищо чудно по-нататък авторът да обясни тайните на Вселената с либертони или подобни частици! Времето е пред него, както и въображението и вдъхновението! Поздравления!!!
  • Страхотно , Младене! В твоите сюжети има свобода за въображението на читателя. Каквото и да напишеш си далеч от рамките, шаблона, скуката.. Затова търся публикациите ти с трепет и никога не се разочаровам.Уникален си!
  • Благодаря на всички взели отношение по този текст, а и по други мои текстове, било чрез коментар, било чрез поставяне в Любими, или двете заедно. Бъдете здрави и креативни!

    П.П. Галя, признателен съм ти, че изрично отбеляза в коментара си, че става дума за все още неоткрити от официалната теоретична физика елементарни частици - частиците на свободата - либертони!!!
  • Крайно време беше някой да открие елементарните частици на свободата, пропуснати от всички гениални физици. И да, така наречените триъгълници на смъртта, поради непълноти на науката, са най-вероятно триъгълници на свободата. Адмирации за откритието и за автора му!
  • Интересен фантастичен сюжет и също така много добро вплитане на физика, астрономия, постулати от текстове, които носят своите послания,стига да има човек неограничен от тесногръдие и закоравялост поглед, който веднага да рисува някъде из пространствените "поля" хиляди проявления на една вселена.А краят!? Да, краят е като хиляди проявления всмукали се на обратно в една точка- личността.Браво! Хареса ми, независимо от това,че не разбирам от научни теории и вселенски разпади и не разпади.
  • Младене!!!!!!!!!
    Чета и чакам за още!
    Силно любопитство ме загложди за нещата, които могат да ни наблюдават от онези дупки ...
Random works
: ??:??