Jan 20, 2019, 7:51 PM

Отнесена от вихъра 

  Prose » Narratives
1278 4 7

   Понеделник сутрин. Както обикновено закъснявам за работа и върша всичко едновременно. Докато гладя марковите си дрешки, допивам сутрешното си кафе, ровя за последно из Фейсбук и  старателно си слагам лекия дневен грим. Последна за обличане съм оставила току-що изгладената, убийствено елегантна пола, за да не се измачка. Припряно поглеждам часовника и намятам върху себе си дългия шлифер - върховен писък на френската мода. С две-три бързи движения оправям прическата  и като последен щрих мацвам едно червило . Кратък критичен поглед в огледалото, след който  обувам обувките с високите токчета и не след дълго вече управлявам червената си Хонда.

   Разбира се, когато пристигам, сутрешното съвещание вече е започнало. Извинявам се на всеослушание и окачвам шлифера на закачалката. Зад гърба ми избухва мощен  смях. Обръщам се и виждам как колегите ми със сълзи на очи се тресат на столовете си в неконтролируеми спазми. Поглеждам се и - о, ужас! Забравила съм да облека полата си...

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Не вярвам, В нета пише така : 'Ако гол мъж случайно попадне в женската баня, жените почват да крещят и да се прикриват с нещо. Ако гола жена влезе в мъжката баня, всички мъже много се радват. . ' ..забележи - се радват, а не се смеят ( женската част вероятно в този момент ревнува, но също не се смее )
  • Забравила съм да облека полата си...
    Не-е-е. Не може да е вярно ! Ухили ме ! Поздрави !
  • Благодаря на всички за коментарите и пожеланията!
  • Оригинално! Успех!
  • Страхотно ! Браво! Успех!
  • ... Важното е, че поне полата не се е измачкала! Поздравления!
  • 😊 Даже си го представих. Много е весело на чужд гръб . Поздравления и успех!
Random works
: ??:??