Jul 10, 2022, 10:43 AM

Персонологическiй тракататъ 

  Prose » Humoristic
257 0 7

 Увод

 Сапиенс бе единствена твар с мислосмилателна система.

 Излагация

 Гадина е същество без емпатия и алтруизъм.

 Заключение

 Човек ще е питомно животно домашен любимец на роботите.

© Венко Василкин All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Правилно е да се отговаря на вече сторил го друг. Не превръщам в затворник животно, камо ли човек. Зная израза, но не чий е. Може ли муха да коментира орел? Между двете предпочитам насекомото безобидно вместо птицата грабител. Логика не ти е, понеже само си допущащ. Докато не ми забранят, кликвам при приемливост звездичка на макс, не е ли доказателство за мнение? Ти просто се измъкваш, както друг преди тебе, но всьо равно. Ти не си запомнил, че нито искам да съчинявам, нито зная как се общува без искреност, нито съм виждал радост освен чужди. Бързам да млъкна, защото отляво на полето има отвращаващи ме реклами ( жените са грозни, защото са необлечени).
  • Венко, нямам намерение на водя тракататъ коментар, защото не съм ничий домашен любимец. Ще ти напиша една сентеция и се надявам да я разбереш и да откриеш, кой я е казал "Aquila non captat muscas."
    Забелязах, че не коментираш никой и смятам да се придържам към твоя начин за реагиране, защото елементарната логика е, че щом не желаеш да коментираш това, което си прочел, значи не желаеш и теб да те коментират.
  • Паленка, добре е, че не ще дочакам пълното роботоидиотяване на обществата.
    Жабокът, да, хубаво е да си си, но достойнството трае до отнемането му от наглеци. Забелязах инверсията ти и не я приемам, понеже смятам, че си я сторил нарочно. Не всички лекари са хора, освен ако не са регистрирани ЕТ. Харесвам само старинните с език-очи-пулс-палпация, не съм машина за тест-маркер (един от тях преди 22 години с 12 пъти превишение над нормата ме обрече на скорошен летален изход, скарах му се да се засрами и той се снижи и аз останах) - медичка реши, че Мама и аз живеем дълго поради бягство от дипломирани хекимини и фабрични цярове... Няма болни, има болен според Хипократ. Психиатрите са разболекари изроди, поне до тях досега не съм припарвал, но веднъж един се оказа човек и не ме обяви за религиоманиак, та се отървах с курорт, където офицери ме квасиха във варел с нафта, бутнаха в ямище с гасена вар, топлиха срещу печка с реотани...
  • На латински е- Sanator, cura te ipsum primum, но бих казал - semper te ipsum suscipe patientem, donec fias medicus. Често човек е толкова здрав, че е пациент под вола, но си прав професионалното изкривяване при някои лекари е да не виждат пациенти, а хора.
  • Заключението - то и сега се вижда, все по-голяма част от живота ни минава под контрол на технологиите.
    Точно!
  • Ако във вторник читавея и ми поместят, ще е микроесе, ще обясни маниера ми на писане. Прочети го, както следя онези от твоите, които не си забранил, макар че не зная защо го вършиш. Дългото, широкото, високото и дълбокото ме гнусят. Ако имаше друг начин, бих ти предал първия вариант на днешното поради интерес към твоето мнение. Сега не бива, защото лоялствам към правилниците и не ще коварствам със заобикаляне. Текстът бе единственият мой отхвърлен, несъгласен съм, но не ще го цитирам тук. Законът - юбер алес; жалко, ако е несправедлив! Заглавието е хумористичен намек за претенциозна архаичност при липса на старинни букви у клавиатурата.
    (Персонажите и фабулите ти са често медицински. Ако си лекар, опитай се да не боледуваш от професионално изкривяване да търсиш под вола пациент. Човек е здрав до доказване на противното, но с точна диагноза! Латините и евреите имали пословица „Лечителю, излекувай първо себе си!“ Мое становище е, че пази, Боже, от психоболен психиатър, не е ли така...)
  • Самин, трактатът ти е много кратък, но щом става дума за роботи го приемам.
    Заглавието, сякаш е писано на сръбски.
Random works
: ??:??