Jun 28, 2023, 8:07 PM

С благодарност към Лао Дзъ 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
533 9 10

Иванчо: Тате, напоследък непрекъснато говорят, че България загива. Вярно ли е?

 

Бащата: Не, сине, тези които говорят така дълбоко грешат. Лао Дзъ е казал, че за да загине нещо, първо трябва да стигне до процъфтяване.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ви за ценните коментари, скъпи колеги по перо и приятели! Съдбата на родината вълнува всеки от нас. Вложих немалко доза ирония, защото не зная дали въобще някога в България ще има процъфтяване. Може би по тази парадоксална причина българите ще оцелеят. От друга страна ние, българите, с нашето прословуто чуждопоклонничество, даваме своя дан в процъфтяването на другите и така, съгласно Лао Дзъ, ги погубваме. Бамбашка ген е българският. Благодаря и на поставилите текста ми в Любими. Майсторе, благодаря за коментара и за линка с проф. Иво Христов. На дъното сме, а тогава ни остава единствено посоката нагоре! Светъл петък и уикенд на всеки един от вас!
  • Болгария - украшение мира, а Лао Дзы- утешение дао.
    «Дао постоянно пребывает в недеянии, но нет ничего, чего бы оно не делало»
    https://otkrovenia.com/ru/prose/so-prichastie-dao
  • Процъфтяването е било при Симеон I. Няма изгледи за втори такъв цъфтеж според проф. Иво Христов. Прогнозата му не е цветуща.
    https://www.youtube.com/watch?v=o94sTJsUet4
  • Да вървим към процъфтяване, пък после ще видим!
  • Поздравления за миниатюрата, Младене! Дали ще процъфти?! Дали след процъфтяване ще се разпадне?! Зависи от силните хора, които ще роди слабото време. Ако изобщо ги роди! Народът е в летаргия дълбока.
  • Ние сме във вечен опит за цъфтеж!🤣
    Поздравления за оптимизма,Младен!
  • Разсмях се, Младене!...
    А след нямолко секунди се натъжих...
    Стрелата на иронията ти е точна. Поздравления!
  • Вярно та дрънка!Не поезия а истина!!!Поклон,Приятелю!!!
  • Хареса ми. Звучи някак оптимистично.
  • Хареса ми, точно така е, Младен!
    Прав е Лао Дзъ. То цъфнахме вече, остана да процъфтим!
Random works
: ??:??