Dec 19, 2008, 8:09 PM

Сляпа тъма 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
741 0 3
1 мин reading

"What do you see
                                                                            when eyes are closed?
                                                                            What do you see,
                                                                            when eyes flick open?"*


    Очите й бяха широко отворени. Взираше се в тъмнината като че ли отвъд имаше какво да се види. А там нямаше нищо. Само чернилка, мрак, болка. Очите й бяха стъклени и някак празни. Огненочервената й коса се спускаше в перфектни къдрици и галеше раменете й. Нощницата й стигаше чак до глезените. Снежнобялата й кожа изглеждаше копринено мека. Как му се искаше да я докосне. Да вплете пръсти в косите й, да целуне алените й устни. Но тя не го виждаше. Той вече не съществуваше...
   Очите му бяха широко отворени, все така търсещи, блуждаещи, отнесени. Като че ли не принадлежеше на този свят. Един кичур коса се беше настанил като неканен гост върху лицето му. Как й се искаше да се сгуши в него и да забрави всичките си грижи и проблеми. Да го целуне и да усети боцкащата му брадичка по лицето си. Искаше й се... Но той не я виждаше. Тя вече не съществуваше...
   От очите й се отрони кървава сълза и капна нейде в мрака. Още една мечта си отиде.
   От устните му излезе накъсан стон и се изгуби нейде в тъмнината. Още един спомен го напусна.

   А дали щяха да се срещнат някога?



Посветено на Алекс (Carmmine),
най-добрата ми приятелка (:



* My Dying Bride - Base Level Erotica

 

 

 

 

© Марти Петрова Стефанова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Страшно хубаво!Браво =)
  • Хубаво е! ... и нежно...
    П.С. Весели празници и на теб, и на Алекс!
    Желая ти щастие и всичко, което за теб се съдържа в него.
  • *speechless*
    Наистина не знам какво да кажа... Просто.. Не знам. Благодаря ти! Обичам те! ^_^
Random works
: ??:??