Jun 24, 2019, 8:09 PM  

Стичам се по мислите си 

  Prose » Letters, Others
775 7 15
3 мин reading

   Стичам се ...по обвивката на мислите си…По кожата ми пролазва нечие внимание. Твоето внимание! Жарките ти мисли чертаят пируети. Нахален си! Стоиш насреща ми и завладяваш с погледа  на всесилен  господар. Не го сваляш  от мен, сякаш очите ти са четката, която отново вае извивките ми. Извайва ги с огъня на страстта. Може и да преувеличавам, но си нахален до наглост. Париш до бяло! Интересна ли съм ти? И до кога?! По устните ми чувствено пролазва усмивка. Трапчинките заиграват по скулите, а очите ми се препълват с разтопена жарава. Признавам – запали огнената стихия в същността ми, но…Търсиш страст или огнен вихър? От кое те е страх повече? Може би от това, което е с по-дълго времетраене. Смея се. Присвиваш очи?! Да! Смея се на теб. Защото знам, че очите ми не те гледат, а са обърнати към друг. Дразня ли те? Чувстваш ли ме вече твоя собственост? И кога съм ти дала това право? И твоя ли съм? Та ти дори не си се потрудил да ме завладееш, а се чувстваш Господар! Да, такъв си, но…Само на мислите и желанията си. А дали можеш да си и на действията…И колко много го искаш това потъване в огнената стихия на страстната река? Колко искаш да потънеш в една женска същност? Колебание ли усещам?! Стига! Имаш смелост да започнеш играта, а дали имаш мъжеството да я продължиш?

      Вървиш зад мен?! Използваш всяко мое забавяне, за да спреш на милиметри от тялото ми. Въздухът между нас се нажежава за наносекунди. Искаш ли ме? Готов си да бъдеш цяла вечер мой? И завинаги? И не се страхуваш от страстта, която дори сега те подлудява? Нагъл си! Погледът ти лази по краката ми, нагоре към онова място, където душата на една жена показва колко е гореща всъщност силата на страстта и. Готов ли си да потънеш в разтопената лава на желанието? А да изгаряш и отново да ти се иска да гориш?

    Искам те! Искам те, дори, когато си намръщен и може би уморен от работния ден. Желая те! Особено с капчици роса по кожата от току-що взетия душ. Блестиш! Изгаряш ли? Смехът изригва от сърцевината ми.Обожавам игривите пламъчета в очите ти, топлите ти нежни длани, ароматът на жив, обичащ мъж… Моят… Виждам те и потъвам в очите ти.

И не защото си мислиш,че съм вече  твоя…И не, защото ще сме заедно в някой момент, и не защото и двамата сме като дъждовните облаци -когато спорим - бързо ще се изваляваме, а понякога - само  ще святкаме и гърмим…А, заради…
       Желая те! Защото ти си онзи, в чийто очи се оглеждам и виждам огнената си същност. Палиш ме! А това ме забавлява. Усмихвам се и грея в смеха си. Изглеждам красива в погледа ти. Негодник си! И си нагъл…Но вече горя и се стичам… Виждам, усещам, как вече се обявяваш за Господар! Сигурен ли си? Готов ли си да разбереш, какво е да отвориш пещерата и да разтопиш леда? И когато парата се вдигне да те залее лавата на страстта…
    Готов ли си  да отдадеш всичко, което можеш, дори когато боли…Да бъдеш безгранично искрен,безгранично честен…

Защото ще си споделен. Ти, целият ще си част от друго цяло и ще се чувстваш добре, въпреки различията и точно, защото тези различия ще те поддържат вътрешно жив... Искаш ме за цяла вечер?! Искаш ме само за себе си?! Искаш да владееш съня ми? А готов ли си? Готов ли си да бъдеш залят от лавата на страстта и от непрестанно изригващият вулкан от обич на една страстна жена?  Защото ако си…Виж, как играе огънят в очите ми!

 

За Аделина! :)

© И.К. All rights reserved.

Усещаш ли погледа ми?
Виждаш ли пламъка в него? Гориш ли се? Искаш ли да бъдеш опарена...
Искаш ли да станем от масата и да го направим... Искаш ли да се махнем? Искаш ли да се скрием от целия този цирк... От... хммм... ох...
Както и да е, нали...
Господи, колко си красива тази вечер! Желая те. Бих ...
  851  11 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Доче, благодаря ти!
  • Наистина "взривяващи емоции"! Толкова нежна еротика ...
  • Здравей, Аделина! От мен винаги може да се очаква още. Просто съм като магическа бъчва...все нещо ми щуква и се раждат разни истории. При това героите ми често са доста упорити, а тези вдъхновени от други, са си направо дразнещи и неудобни като пиявици, та...В този смисъл, може и да има още нещо, а че ще има други, ще ...Те си висят почти готови... Благодаря за вдъхновението!
  • Благодаря за думите, Лия!
    Да очакваме ли още?
  • Благодаря, Наде за "любими"! Знаеш си...
    Благодаря, Лина-Светлана!
    Аделина умее да създава герои с предизвикателно поведение - човек чете и се дразни или " кефи", но всеки различно възприема и съответно откликва. Ето на това му казвам вдъхновяващо предизвикателство - да създадеш нещо от различна гледна точка, но с твоето си перо.А в сайта си има достатъчно творби, човек да се вдъхнови да експериментира.
    Хубава вечер!
  • "... Имаш смелост да започнеш играта, а дали имаш мъжеството да я продължиш?..."
    Удоволствие е да се следват различните гледни точки. Особено онези, които животът непрекъснато обновява.
    Браво, Лиа!*
  • SMooth, благодаря ! Красиво е да четем и коментари, като твоите. Доволните читатели са безценна награда за всеки писател.
    Ех, Костадин! Така ме разсмя! Чуден коментар си написал. Благодаря ти за заразителните емоции, които си вплел в думите си!
    Елка, така е! Но аз мисля, че когато има мисли и желания, преплетени със страст и любов, огънят избуява до стихийна огнена буря.
    Благодаря на всички за "любими"! И на Аделина - за предизвикателният герой.
  • Хубаво! Някои мисли разпалват още повече страстта! Поздравления, Лиа!
  • Въх мале,Лиа стана тя каквато стана.Хареса ми и не само.Поздрав.
  • Мисля, че този отговор е точно в орбитата на предизвикателството и стилистично и като усещане Обаче когато две заредени частици се срещат почти винаги има взрив Красиво е човек да ви чете!
  • Здравей,Ади! То твоята банда ме пришпори...Пиши! Все още обмислям дали да напиша различният вид отговор към трепетите на героя ти.
    Господин Станев и двете предположения са си наред и си прилягат. Голяма мода е това с богомолките, май. Целта беше да видим има ли страстен аналог на героя на Аделина. Всеки участник в изразяването на чувства има специфична своя вселена, а когато се сблъскат две близки по същество, става приливни и доста огнено страстно. Благодаря за оценката и мнението!
    Доче, реките на чувствата са най- стихийното нещо за мен. Още повече,че моите още не са затихнали от емоциите на споделеното с всички. Ще е хубаво да прочета и нещо различно и ударно, излязло изпод твоето перо.
    Красимира, благодаря ти, че не изпускаш! Поетичната ти същност вече е "продължила прегърнати с въображението . Поздрави и от мен!
  • "Готов ли си да разбереш, какво е да отвориш пещерата и да разтопиш леда? И когато парата се вдигне да те залее лавата на страстта…" Втечняването води до продължение във въображението ... Поздрави, Лия!
  • Красиво и неуловимо...
  • Талантливо облечен до разголване...нагон!
    А може би, разсъжденията на една богомолка в любовен период?!😉
  • Хей, Лия! Голяма закачка си, бързо се справи!
    Думата, която най-много ме докосна бе "споделен"... Има много красота в нея.
    Благодаря ти за тази взривяваща емоция! Героинята ти завладява още от първото изречение.

    Кажи на "моята банда" едно "Наздраве", много се радвам, че ви срещнах!
Random works
: ??:??