Apr 14, 2011, 7:06 PM

Съвети как да се превърнеш в гадняр 

  Prose » Others
688 0 2
3 мин reading

Ако спазвате дословно тези съвети, ви гарантирам, че другите ще се страхуват и ще се съобразяват с вас, но със сигурност няма да ви обичат, ще ви избягват и мразят, едва ли ще ви уважават.

1. Дръжте се надменно и предизвикателно, не се съобразявайте с никой и не зачитайте  чуждото мнение! Вие винаги имате право, другите грешат. Търсете винаги своите грешки в тях.

2. Бъдете досаден!

3. Дръжте се менторски и назидателно! Оголвайте зъби и се мръщете заплашително. Не прощавайте на никой, дори и за най-незначителното провинение!

4. Вие всичко знаете и сте безпогрешен и компетентен по всички въпроси и теми.

5. Изтъквайте слабостите и недостатъците на другите, натяквайте им ги с повод и без повод. Поставяйте ги в унизителни и смешни ситуации.

6. Научете се да не слушате! Прекъсвайте грубо и безцеремонно останалите!

7. Изтъквайте превъзходството, предимствата и заслугите  си с повод и без повод!

8. Не зачитайте правата, достойнството и честта на другите! Всички трябва да ви слушат и да ви се подчиняват! Помнете, вие сте господар на ситуацията!

9. Не се размеквайте, за да не  ви се качат на главата! Помнете, останалите трябва да ви вземат страха!

10.Не приемайте съвети, съветите са за другите! Правете забележки, дори и тогава, когато е благоразумно да си премълчите.

11.Надсмивайте се и иронизирайте другите! Помнете, те стоят във всяко отношение по-долу от вас и не преставайте да им го показвате!

12.Не признавайте грешките си, това е унизително! Великодушието е за слабите и за мекушавите!

13. Проявявайте болезнено чувство за справедливост само тогава, когато то се отнася до вас и забравете за него, когато се отнася за другите.

14. Бъдете егоист, завиждайте за всичко!

15. Не ритайте срещу ръжена! Помнете, шефът винаги е прав! Снижете се по възможност по-ниско, за да се предпазите от гнева му, но не забравяйте, че и на него може да се подлее вода при сгоден случай. Докато нещата не узреят и окапят от само себе си, не рискувайте! Не дразнете лъва без нужда, за да не ви откъсне главата!

16. Препишете чуждите заслуги на себе си, а вината си на други!

17. Не забравяйте при всеки удобен случай да казвате ”Аз нали ви казах, нали ви предупреждавах”!... или „Мене какво ме интересува, това си е ваш  проблем”...

18. Не забравяйте да изтъквате пред шефа си, че враговете му са и ваши,  приятелите му  са също ваши приятели! (хората на шефа са и ваши хора!) Кланяйте се до земята на по-висшестоящите и тъпчете хората под себе си!  Не сваляйте маските от лицето си, в зависимост от случая сменяйте ги, усмихнатата и раболепната за началника, намръщената и смразяващата за подчинените! Помнете правото е на страната на силния.

19. Да нямате нищо свято, освен личната изгода! Кланяйте се на парите, а не на хората!

Гарантирам ви, че ако спазвате всичко това, хората ще ви възприемат като най-долен гадняр и ще ви намразят до края на живота си...


Забележка: Всеки има право да допълни списъка със свои съвети


С поздрав: Гадняр Гадняров               


 

 

© Христо Оджаков All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Преди 500 години един друг автор ни каза същото във "Владетелят", но ти много успешно го иронизираш... Само че, май наистина трябв да сме такива (стигнах до този извод след двойно "на попрището жизнено е средата", разбирайки...е, не искам да го кажа...)
  • Браво, Христо, чудесно си го написал, те тия неща сега са на мода... ако си добър, човечен и справедлив, се отнасят с теб като с парцал. Улучил си темата направо в десятката и си я пресъздал по един много добър начин, дано стигне и до ушите на тези, които не четат книги.
Random works
: ??:??