Jul 22, 2014, 11:19 PM

Танц с огъня 

  Prose » Narratives
595 0 3
2 мин reading

    - Глаад - ни са! Глаад - ни са! О - ля! О - ля!  - Чуваха се скандирания, но огньовете, които танцуваха около нея не ù позволяваха да види скандиращите. Какво ли бе това място? Как се бе озовала тук? Усети кокалеста ръка с дълги пръсти по тила си, болка от одраскване от дълъг крив нокът преди разкъсването на ефирната рокля, в която беше облечена. Беше като в транс. Имаше чувството, че става нещо нередно и опасно за нея, но нямаше сили да го предотврати. Интуитивно затвори очи, не че можеше да се види нещо. Усети сребърния  ръб на чаша поднесена до устните ù. Почти машинално отпи от гъста течност със солено-метален вкус. Тя премина по цялото ù тяло и премахна страха ù. Спокойствието и доверието, които издишваше вече, изгаряха ноздрите ù. Силни ръце я вдигнаха и хвърлиха нагоре. Полет и падане. Болка! Острите връхчета на стотици гвоздеи пробиха кожата на гърба ù след неуспеха ù да стегне мускулатурата на тялото си, както бе гледала по телевизията, че правят йогите. Скандиранията продължаваха. Кои бяха тези хора и какво искаха от нея? “Глад - ни са, глад - ни са...“ Кои бяха гладни и за какво? А гвоздеите един по един оживяваха. Превръщаха се в хищни малки червейчета, които се хранеха с плътта ù и се смееха щастливо. Неловка ситуация. Тя ги наблюдаваше отстрани. Колко странно? Собственото ù тяло изчезваше пред очите ù, а на нея ù бе все едно.  Дори изпитваше задоволство от факта, че е полезна.

- Ще танцуваш ли с мен? - Попита един от огньовете. Танц с огъня! Определено съм си изгубила разсъдъка, помисли Оля, но отражението, което видя в очите му я накара да се погледне и да види, че душата ù, че самата тя се бе превърнала в огън, като тези около нея. 

- Защо не – отвърна и затанцува. Целувката му опари ръката ù, в знак на благодарност за танца, а Оля се усмихваше...

 

- Оляяяяя! Детето ми е вътре! Детето мииии!

- Огнеборците са там, госпожо! Тръгвай! – извика докторът на шофьора на линейката.

 

- Има ли жертви? Колко хора е имало в къщата? Как е станало? – Питаха журналистите.

- Да. Майка и дъщеря са били. Тече разследване. Най-вероятно късо съединение. За жалост не спасихме момичето.

 

© Валентина Лозова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??