Dec 3, 2021, 10:23 AM  

Тортата 

  Prose
395 3 14
2 мин reading

  Беше се омазал целият в крем. Бързаше да свърши тортата, защо очакваше тя да дойде, за първи път в дома му.

Счупи две чинии, разпръска с миксера по цялата стена какао, но всичко вървеше по план.

Изчисти. Подреди масата и запъхтян седна да чака, но веднага скочи, защото се звънеше на вратата.

Отвори и го лъхна аромат на горски цветя и треви. Тя стоеше усмихната и прекрасна пред него. Истинска фея.

- Влез. Заповядай.

Пое палтото и, но го изтърва защото целият трепереше. Наведе се да го вдигне и  се блъсна между краката и.

- Извинявай … Малко съм несръчен.

После се опита да я целуне по бузата, но и тук се издъни, защото я млясна по носа.

Седнаха в хола и „тресящият се любовник” и наля вино. По-скоро я поля с вино.

- Извинявай… Отново.

Грабна една салфетка и започна да попива виното по нея, но се усети, че е направо кощунствено, защото и почистваше краката, а после продължи нагоре.

- Ще отида за тортата…

Беше зачервен и направо полуприпаднал.

Триумфално влезе с подноса и… се спъна.

Тортата излетя, стоварвайки се върху неговата прелестна мечта. Върху милото му момиче.

Повдигна глава, както беше на пода и видя грозна картина. Тя беше с шапка „Торта”, а по лицето и се стичаше от крема.

Гледаше го изумена.

После изпадна в бурен смях. Започна да обира с пръсти „любовното творение” и да си хапва.

- Аз… Аз…

Клекна до него на пода и се целунаха.

Това бе най-прекрасната торта в живота им, която бяха яли.

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Сладки изкушения. Давай, Вал!
  • Готово. Съблазнителят е на линия
  • Роси, брилятна идея! Вал, чуваш ли 😆😆
  • Вал, вземи напиши разказ на тема " Как да съблазниш една жена!" 🙂
  • Ани, смятам да открия курсове за сервитьори
  • Ще ми разправят те на мен, че какаото било афродизиак. Как пък веднъж не видях излизащи от сладкарница да се заливат от смях и целувки. Знаех си аз, че всичко е в поднасянето на сладкиша. Лошо убучение на сервитьори в тия сладкарници, лошо.
  • Ще заприлича на чалма, ще падна от смях!
  • Миночка, в момента правя торта на три етажа, но не знам, какъв ще е ефекта, ако я метна на нечия глава.
  • Представих си картината, напуши ме смях, а после, малко съжалих, за несръчността на влюбения, но пък всичко свършва сладичко,така че, много ми хареса!
  • Може и да са умрели от тортата.
    Или от друго.
  • Съветвам те да махнеш "в живота им" от финалното изречение. Така написано излиза, че или са били в преклонна възраст или тортата е била отровна И като се вземе предвид, че се разказва от трето лице най-вероятно вече са покойници
  • Eхаааа...романтика
  • Така де, направо по същество Съдбата си знае работата
  • Хехехе и аз съм така в кухнята 😊😆🎂🍰🧁🥮 ама наистина това си е най-прекрасната торта. Приготвената с любов 😍
Random works
: ??:??