Jun 16, 2022, 12:11 PM

Въпрос 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
598 0 13

 Съществува ли безсмислен смисъл?

© Венко Василкин All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Не съм Аполинер и модернистите, та поставям - както Балан ги наричаше - препиналците за разлика от тях.
  • Венко, сам си отговорил на въпроса с това, което си написал.
    Махни ли и въпросителната.
  • Нали затова е хумористичен. Съжалявам, че съм ви разстроил. Обаче открих още едного за следван. За съществуването нямам наблизо екзистенциалисти за въпрос. За логиката не мога да възкреся Аристотел за съвет. Ще мина без Кант да не усложни непростото. Почти всичките ми са и ще са дори късократки. Ако не бе задължително да е със заглавие, щеше да е с една дума по-малко, която да го замести, напускайки текста на изложението. Желая да е от късо още по-кратко. Ако успея, го правя и ще го върша най-недълго. Заигравка с предимно оксиморони и емоции е повечето поезия без слугинята ангажирана или социална, сиреч партократична. Доверявам се на дипломираните литературно редактори. Кой каквото може... Без книга и амбиция съм вовеки. Иска ми се да е не изречение, но даже единствена дума. Библейски мъдрец в притча е изрекъл, че в немалкото слова има много грешене. Случайно зная кой е Хемингуей не чрез българския филм, но въпреки майсторското му "сценарийно" писане не харесвам мъжкарската тематика.
  • На този философски въпрос не може да има правилен отговор. Първо трябва да се уточни какво е "съществува". А смисълът на безсмислието е подир това. Познание свише, така да се каже. Ницше казва да обичаме съдбата си, без той сам да я е обичал. Мисля, че нищо съществуващо не е безсмислено. Ако изключим глупостта в този сайт. Но това проза ли е? Така ли се презентирате като автор на проза, господин Венко Василкин? Тук? Проза с едно изречение? Като Хемингуей? Задавате въпроси, за да ни осведомите, че желаете да ви информираме за мислите си, вместо да ги изведем от творчеството ви? Или си играете с думите, защото днес няма с какво друго да се поглезите? Мислех, че това е сайт за творчество.
  • На сръбски е лесно - само сЛобода.
    Може би паралелно и преплетено е било, като за кокошката и яйцето.
    Ако се поболее, що става...
  • Една буква, пък как бърка хората - сВобода, сЛободия
    Има напоследък едни изследвания, как всъщност, езикът формирал мисленето на говорещите го, а не обратното. Явно и в случая е така.
    Истинският, използван разум, няма как да е "здрав", защото се "разпокъсва" в различни посоки и дейности
  • Веднъж неспециалист казал на Айнщайн, че теорията на относителността противоречи на здравия разум. Професорът му отвърнал, че ще се съгласи незабавно, но ако онзи сложи пред двамата здравия разум.
    В морала настъпи не свобода, но слободия.
  • То и здравият разум е относително понятие, точно колкото смисъла и безсмислието, така че относителността е същността на живота Съпоставянето винаги е сложно...
  • ДПП, остава да се доверяваме на т. нар. здрав разум, ако не е... болен..
    Паленка, изпълнението не винаги е смислен резултат на замисъла.
  • Резултатът. Надеждите и очакванията понякога са капани от безсмислени умислеци
  • А кой определя смисъла и безсмислието?
  • Сигурно си права. Аз не знаех отговора. Без тях не може, но лошо става, ако те командват.
  • Когато влагаш смисъл в нещо без мисъл. Емоциите често ни подвеждат...
Random works
: ??:??