9.04.2021 г., 7:41 ч.

България накъсо - 14 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
742 5 8
9 мин за четене

 

 

Най-справедливото и жестоко наказание за глупака, е да започне да разбира и осъзнава...

07.04.2021 г.

 

Абе, някак си не ми излизат сметките -

в България уж зли езици - бол,

а не достигат за облизване подметките,

та ближем раните си вместо сол...

07.04.2021 г.

 

Не е болка за умиране

в българската ни хралупка,

пак си играем на организиране

на избори до дупка...

07.04.2021 г.

 

 

Никой не си обира крушите от властта, защото всички са горе на черешата...

07.04.2021 г.

 

 

Партията на бръснарите и тя еволюира.

Днес излезе с ясна директива -

не само с никой няма да се коалира,

ами няма и да бръсне никого за слива!

07.04.2021 г.

 

 

За следващите избори в РИК трябва да бъдат назначавани хора, страдащи от безсъние - така и така са свикнали да броят овце.

06.04.2021 г.

 

 

 

В очакване съм на новия следизборен хит "Шат на джипката главата!"

06.04.2021 г.

 

 

 

Златното сечение за съставяне на правителство в България е 0,875 или 7/8.

05.04.2021 г.

 

 

Социологическо проучване за страдащи от безсъние:

Така и така ще броите овце, поне ги питайте за кого ще гласуват.

30.03.2021 г.

 

 

 

Ще взема да основа Национално движение ХЛОРОФИЛИ и нашият девиз ще бъде: "Спанак и коприва през цялата година!".

Ето и кои опорни точки, ще залегнат в предизборната му програма:

1. Ние не пасем трева, ние правим така, че вие да я консумирате.

2. Ще помогнем на политиците да се облажат от зеленото, като им дадем възможност, да хванат гората.

3. Всяка жаба ще си знае гьола и ще има право да гласува само, ако не го е напускала преди последното идване на щъркелите.

4. Ще забраним изсичането на горите, с оглед опазването на всички видове дървета и най-вече на футболистите от националния.

5. Относно здравеопазването - Господ здравеЦ да ви дава!

6. Относно образованието - ще премахнем насилието в училищата като не допускаме никой да бие звънеца.

7. Армията - превъоръжаване с мотики и лопати родно производство.

8. Социалната сфера - ще дадем повече възможности за данъчни облекчения, като изградим повече места за облекчаване в данъчните управления.

9. Относно културата - За да не ви липсват първите седем години, децата ще започват училище на осмата.

10. Относно селското стопанство - ще засадим лехи с картофи пред Парламента, за да бъдат депутатите ни пряко свързани с проблемите на земеделието.

11. Относно промишлеността и производството:

Ще създадем нови работни места в каменните кариери, за да свикват политиците с тежкия физически труд, който ги чака.

13. Тринайсет е преди точка 12, защото сме фаталисти.

12. Национална стратегия - Да запазим българските си корени - чужди трюфели не ни трябват!

Основател на Национално движение "ХЛОРОФИЛИ": Кирил Ганчев / Кирето /

Бургас, 30.03.2021 г.

 

 

 

Мое мнение:

Скоро ще започнат да падат правителства по света, заради този фармацевтичен фашизъм. Запомнете го.

29.03.2021 г.

 

 

Необходимо и достатъчно условие, за да бъдеш успешен политик - трябва да внимаваш какво говориш, за да не кажеш някоя истина и така да провалиш всичко.

28.03.2021 г.

 

 

акова ни е днеска дереджето,

мое, скъпо родно население.

Танкер трябва - да запречи чекмеджето;

ала нямаме такъв. За съжаление.

28.03.2021 г.

 

 

 

Много хора искат да напипат пулса на нашето време, но поради невежество, не бъркат там, където наистина е.

26.03.2021 г.

 

 

Гони ме безсъние напоследък - не ми дреме от нищо...

26.03.2021 г.

 

 

На четвърти април започва излъчването на новия политически сериал "Откраднат жив вот".

25.03.2021 г.

 

 

Най-светлият празник на българските политици продължава през цялата година и се нарича оБлаговещение...

25.03.2021 г.

 

 

Мисля, че след този шпионски скандал здравата я вТАССахме.

22.03.2021 г.

 

 

Съдейки по прогнозата за времето, по Великден ще слагаме яйца под елхата...

22.03.2021 г.

 

 

Понеже ме пита една дама:

- Когато имаш нужда от тишина, слушалки ли използваш?

-Не. Заглушител...

21.03.2021 г.

 

 

Добре де, щом затварят всичко, Правителството кога?

18.03.2021 г.

 

 

Много ми се иска на нашите управници, да им спретна един GLOCKдаун

03.01.2021 г.

 

 

От всеки прост човек политик не става, което обаче, не му пречи да влезе в Парламента...

17.03.2021 г.

 

 

България е на първо място в Света по брой експерти по всичко на глава от населението. За жалост тя обикновено е празна..

10.03.2021 г.

 

 

 

Расизъм е, когато на черното казваш бяло...

10.03.2021 г.

 

 

Като гледам какви хора се редят в изборните листи, си мисля, че това повече ми прилича на ценоразпис...

25.02.2021 г.

 

 

След като преболедувах веднъж коронавируса, това е вторият път, когато изгубвам обоняние - напоследък не надушвам никакви пари.

25.02.2021 г.

 

 

Много приятели ми се хвалят с 90 дневната диета. Аз ям всичко, без да се притеснявам, понеже съм на 90... килограмовата.

21.02.2021 г.

 

В България също така има много подпочвени глави.

19.02.2021 г.

 

Кирил Ганчев ПАЛАЧОРОВ, / Кирето /,

януари – април 2021 г., Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Бат Кире, сигурен съм че старият бай Радой те чете отнякъде и се усмихва благосклонно. Брой ме и мене при Хлорофилите. А ако ти скимне да правиш политическа партия от движението, драсни ми хабер. Аз имам малко опит по тези неща - и на кръгли маси, и на стандартни софри
  • Това е като шега на голо:там е голата истина!
    Поздравления, Кирил!
  • Истини предадени с чувство за хумор! Поздравления!
  • Пускам ги като статуси в профила си в една социална мрежа. Датирането идва оттам. А относно оптимизма - току що си намери съмишленик, понеже и аз съм такъв. Хората възприемат нещата по-лесно, когато са казани на шега, та затова ги поднасям в тази форма - за да се посмеем и над тъжните и над сериозните и да намерим изход...
  • Хм да, така или иначе според мене има нещо и в самосъзнанието на човека, докато се мислим за овце ще ни броят като такива. Хуморът ти ме радва! А после кат се замислих и аз отидох да гласувам и то баш на рождения си ден... 🤭 Освен туй, съм оптимист с вечната надежда за по-светло бъдеще... 🙂 оценявам бисерите и готиния ти начин на изразяване. Интересно ми е, записваш си ги по дати (като ти хрумват) и ги събираш, за да ги качиш тук после, нали?
  • Страх(отни), както винаги!
  • Убеден съм, че хората ще се събудят, когато спрат да броят неправилните овце не само преди сън.
  • “За следващите избори в РИК трябва да бъдат назначавани хора, страдащи от безсъние - така и така са свикнали да броят овце.” 😆
    И “Много ми се иска на нашите управници, да им спретна един GLOCKдаун”!!
    Пак всичките много ми харесаха! Браво! Определено ще наминавам.
Предложения
: ??:??