5.05.2007 г., 15:17 ч.

Идилично 

  Проза
1115 0 12
4 мин за четене

С жената сме интернет маниаци. Стигнахме до там, че купихме още един компютър. Един ни беше малко. Сложихме ги в хола и стана като интернет зала. Вечер след работа, хапвахме набързо и сядахме пред екраните. Слушалките на главите, микрофона отпред и се почваше чат, сайтове и всякакви истории. Дори не си говорехме един с друг, а когато трябваше да си кажем нещо, си пишехме в кю-то. По някое време късно през нощта, се сещахме, че сутринта сме на работа и се затътряхме с подути очи към банята и после в леглото. Да не си помисли някой, че правим нещо. Жената понякога си правеше устата, ама аз нали докато залепя, на нея и мине. След толкова седене пред монитора, не само скоро нямаше да залепвам горе в акъла за това, но и долу щеше да ми е като вратовръзка увисен. Жената обаче излезе по-тарикат от мен.

Заседнахме ние поредната вечер пред компютрите и тя, взела че си направила нова регистрация в ICQ. Пуснала търсачката и ме кани да я прибавя. Прибавям я аз, ама откъде да знам, че си е мойта жена. Прибавена при мен от години. И тя като взе да ме подпитва разни работи, все едни такива за секс и подобни. Как го правя, колко пъти, пози и всякакви истории. Казвам си аз всичко както си е, а тя като ме почна.

„ Не те е срам, вика, заради една машинария да зарежеш толокова хубаво нещо. Че тя жена ти сигурно вече си има някой.”

И така нататък. Слушам я аз и мигам на парцали. А тя продължава отсреща да ми пише.

„ Вместо сега да седиш и да пишеш на мен, вземи иди и направи нещо, та изненадай жена си. Ние, жените, обичаме такива изненади. Обичаме игричките. Хайде, ставай и върви!”

Замислих се аз и виждам колко беше права тази непозната. (моята си жена, де. ) Какво получавах от компютъра. Очила за очите, болки в задника от дългото седене и далечни, мъгляви спомени за красивите гърди на жената. При мисълта за тях, изключих компютъра и се запътих към банята. Вътре се устроих удобно във ваната, пуснах там разните шампоанчета и аромати за вана. (не им отбирах много, ама миришеха хубаво). Тъкмо притворих очи да помисля какво да правя по-нататък, вратата се отваря и влиза жената по едни ефирни гащички и... своите хубави гърди. Аз и така бавно мислех, но при тази гледка, всичките ми мисли се удавиха някъде във ваната. Жената се прави, че не ме вижда и взе някакъв крем от поличката пред огледалото. Размаза малко по гърдите си и започна да ги масажира, докато не заблестяха като полирани. При вида им и на щръкналите и, възбудени зърна, усетих отдавна забравени тръпки в слабините.

- Ела при мен във ваната.

- А, че ти тук ли си бил? – пита ме жената ( уж изненадана) – Не съм те видяла кога си излязъл. Какво правиш вътре? Не е ли рано за лягане?

- Рано е. Ела де. Получих схващане и трябва да го отпуснеш.

- Ръцете от чат ли ти се схванаха? Май трябва да намалиш това.

- Не бе, жена. По-надолу. Чак се учудих и аз. Отдавна не ми се е получавало, та викам да го пробваш.

      - Че какво да ти пробвам, то размера си е универсален, ама хайде като си рекъл...

Влезна жената при мен във ваната и ми приложи своите отдавна позабравени

(от мен) трикове. Няма да ви казвам подробностите. Благинка голяма. Триста ти компютъра да ми наредят, ако ще и от най-модерните, не заменям за това. Почвам пак с тази работа, пък някога, като се пенсионирам, ще се обадя на новата си позната да и благодаря за съвета. Ако не ме е забравила вече. Сега отивам, че ме викат за нови подвизи.

 

 

© Христо Костов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Светле!!!
    Приятен ден на всички!!!
  • С тея два компютъра никога няма да се разведете.Вие не си говорите,значи не се и карате.От време на време се къпете,браво,лошо няма и за упражненията във ваната.Какво по-хубаво от това!Почти като гаджета сте!Браво, Ице!!!
  • Благодаря ви, момичета!!! Приятен ден желая на всички!!!
  • Аха, втори компЮтър ли! Добра идея!
    Много весело!
  • Ех, да не повярва човек в какви насоки може да са полезни случайните запознанства в чата
    Поздрави, Ице и много
  • Благодаря ти,че ме усмихна,Ицо!
    Поздрав!
  • Благодаря ти, Креми!!!
    Приятен ден на всички!!!

  • Поздрав и то мен!Развесели ме, Ице!
  • Благодаря ви!!!
    Измислена история си е това.
    Желая на всички приятен ден!!!
  • Ехее..супер ,добрече е нета да си кажете истината в очите без недомлъвки...Хайде ,Романтико....няма да се излагаш сега..дерзай!!!
    Поздрави за интересния разказ!!!
  • Ха така, сваляй очилата и...бегом в банята!
    Много ми хареса разказа ти, Христо!
  • Браво, Христо, много интересно ...
    Значи и вас интернета ви събра.
    Усмихващ разказ с вплетени нежно еротични случвания.

    Поздрав и усмивка.
Предложения
: ??:??