19.05.2010 г., 19:12 ч.

Искаш ли да ходим? 

  Проза » Разкази
1207 0 5

Знаеш ли, сега тайно те харесвам... но...

След време ти ще откликнеш на чувствата ми, защото знам, че и ти ме харесваш. Ще сме лудо влюбени един в друг. Ще се целуваме на някоя пейка. Ще правим глупости, много младежки глупости. Ще усещаме живота така, както само ние можем. Аз ще ти купувам цветя за празниците. Ще спим у вас, у нас или където и да е. Ще се обичаме. Ти ще забременееш и ще се оженим по принуда на съдбата. Ще изберем имена на децата. Ще си построим къща. Ще избираме мебели за кухнята. След време децата ще пораснат. Любовта ни бавно ще стихва, като младежкия порив на вятъра, който гонихме някога. Вече няма да ти купувам цветя и няма да се целуваме по пейките. Ще ти искам развод и ти ще го подпишеш, защото вече не можем да се траем един друг. Ти взимаш децата, аз взимам кучето. Продаваме своя дом и делим парите по равно. След време се срещаме в някой магазин до щанда със сапун и се правим, че не се познаваме...

Е, искаш ли да ходим?

© Александра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • При тебе няма да стане така, мила Алекс.В любовта е на хубаво да си помислиш първо за лошото,защото няма да му дадеш шанс да се случи.
  • Ееееееееее не приемай любовта така Сдухващо е
  • Алекс добре си го казала, но да се замислим вече не е ли така, в какви времена живеем, Хареса ми много и не го пожелавам нико му това дасе случва. Поздрави от мен
  • Мда, за съжаление никой от нас не живее, в холивудска романтична комедия с Мег Райън. По-скоро човек трябва да се надява, че ще намери друг, който да го търпи на задоволително ниво. Цинично, но истина.
  • Толкова си млада още...!Понакога не става точно така!дано с теб не е така!
Предложения
: ??:??