17.11.2011 г., 11:32 ч.

Любовта, като търговска операция 

  Проза » Други
961 0 1
4 мин за четене

Ама определено не звучи добре. И определено тя или той го отричат. За съжаление обаче и любовта и бракът са на везните на взаимното споразумение.

Започва се още в първите дни от връзката... Тя е красива, добре поддържана, добре облечена, добре разглезена и скъпа за издръжка. Още с поръчката можете да изчислите колко средно на месец ще ви излезе... мартинито, което пие, се връща за маслини или зле измита чаша.

Той ходи с анцуг, джапанки, късо подстригана коса, златен ланец, един пръст дебел и кара поръчковото бмв на шефа.

Тя определено има какво да покаже. Силен грим през деня, черна рокля след обед , задължителни буйни букли... Когато го забележи, клепа на парцали и очите ù говорят „ела, вълчо, изяж ме”

Той, естествено, решава да се пробва.

Тя пие кафе, защото е сама и повече не може да си позволи.

Той е щастлив, защото ако го изтръскаш, повече от 10 лв на стотинки не можеш да събереш, следователно е в състояние да ù плати кафето.

Докато се „опознава”, тя оценява с точното око на снайперист стойността на колата. Ако прецени, че е над 20 000 евро на старо, вече е готова на план Б... Ляга, без да задава въпроси.

Естествено, той няма нищо против. Шефът е в Австрия на ски с  любовницата си. Той кара служебното бижу, под предлог, че го наглежда.

Първият шок за нея е, че вместо в баровски квартал, я водят в зле поддържана квартира в Меден рудник (Бургаско). Обаче си е обещала да не пита.

Първият шок за него е, че тя, освен че е квартална хубавица, с претенции на принцеса, е вдървена като фосил в леглото и пъшка, колкото да не го обиди.

 

Втори шок, докато си маскира отново лицето на сутринта, в квартирата се намъква втора горила

Втори шок за него, неналичието на четка за зъби въобще не я притеснява, а и започва съмнително да го сърби там, където не трябва.

Шефът му звъни раздразнено по телефона, жена му е вдигнала панаир и се е върнал скорострелно. Любовницата също е вдигнала панаир и обидено му затваря телефона. Той е още по-бесен, защото ще трябва да се изтърси за ново БМВ на едната и нов Мерцедес за другата.

Вчерашната сладурана е напудрена до неузнаваемост, гледа го лъстиво и му шепне на уше колко много ù харесва еди коя си парцалка в МОЛА.

Шушляка я затътря едва ли не за косата до колата на шефа, изтърсва я обратно в кафенето, от което я е взел предния ден, и скача на газта, за да прибере шефа от летището.

 

Летището:

Да, той наистина изглежда все още добре. Скъпият му костюм би отворил вратите на всяка спалня. Часовникът му струва колкото апартамента, в който живее селтачето, наето да работи за него.

Любовницата я няма. Слязла е от самолета. Взела си е колата от паркинга, който той е платил и е запрашила. Оставила го е.

Той вдига телефона, изревава на кучката, която е негова съпруга, че не желае да ù слуша глупостите и затваря. Звъни на другата. Червена слушалка. Побеснява още повече.

 

Бичето се опитва да прокара мисъл в главата си. Неясна. Губи се из  тесните лабиринти в главата му. Завижда, естествено, че завижда. Ако имаше неговите пари, нямаше да излиза от кръчмите. Щеше да е с различна всяка вечер. Не е в състояние да си обясни защо тузарят иска точно онази сприхава, но красива кучка, която го заряза. Не може да си обясни също защо не се развежда. Та той има пари, може да си позволи да го играе Бог!

Оставя боса в хубавата му къща. Получава бонус. Доволен е, за разлика от другия. Чува как жена му крещи от вратата.

Любовницата на шефа се обажда. Получава и от нея бонус, след като ù разказва колко разстроен е бил босът. Тя е доволна. Утре ще има нова кола. Затваря усмихнато вратата на кукленската къща, в която живее. Мамка му! Позволява си всичко. Докарва го до лудост. Докарва го до отчаяние. Докарва го до бясна ревност. После получава всичко. Умна кучка. Само кучетата ù струват повече от колата му.

 

Кафенето:

Кварталната принцеса му се вижда евтина. Легнала му е без протести. Той е с пари в джоба. Пробва се пак и пак успява, без да ходи до МОЛА, без да си дава парите за парцали. Ужас! Дуе се, показва се в колата на шефа му, а приятелките ù завиждат. Няма толкова глупави и наивни същества като жените.

Изхвърля я тази нощ, след като я е ползвал. По-добре да се нареже с приятели.

 

ОТНОШЕНИЯТА МЕЖДУ МЪЖА И ЖЕНАТА СА ВИНАГИ ПЛАТЕНИ!

Д.М.

 

© Деси Мандраджиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??