26.10.2021 г., 11:12 ч.

Не може клуб само с членове 

  Проза » Хумористична
284 1 11

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

/по идея на Красето. Аз съм невинен, разбира се!/

Та рекох аз да направя антимодерна организация. На последните мъже. Бели мъже. Работещи. Обичащи жените. Уважаващи закона…

Което се оказа трудно. Тъй като хората искаха да са в нормално общество, обаче обществото не се съгласяваше с еретичните им мнения.

Каза ми го директно важният дребен чиновник, изпратен да заглади глупостите ми преди да станат антиобществени…

- Вие какво си въобразявате? – попита той културно, поглеждайки към двамата униформени до вратата на бъдещия клуб. Изглежда се чувстваше добре само с мъж отдире си.

- Не зная… Какво?

Чиновникът се сложи на стола, леко мръщейки се. Хемороиди или нещо модерно мъжко…

- Каква е тая организация „Последните мъже“?

- Ами… Ето устава… - сетих се аз и му подадох листчето с една точка: „Цел – оцеляване на мъжката личност в оформената й от природата и времето същност“…

Чиновникът се намръщи.

- Вие скоро да сте поглеждали приетите закони? Нямате право да сепарирате единия от петдесетте пола…

- Петдесет? – зяпнах.

- Е, може тая сутрин да са открили още някой, но аз говоря горе-долу… Организацията ви трябва да е обществена, отворена, за всички нормални хора…

- Именно, де – съгласих се – за нормалните е…

- А къде е разнообразието? Къде е правото на човека да бъде различен? И част от пъзела на обществото?

- Ама аз не ходя в гей бара… - учудих се – Защо при нас да идват други? Кръжок по интереси, да речем, правя…

Чиновникът се усмихна лъчезарно като свеж китаец.

- А в гей бара е тихо, спокойно, никога няма да ви набият. Аз затова и ходя там… Макар оная вечер да се припознаха и… - намръщено се извъртя на стола от спомен за болката.

- Организацията ни е клуб! – казах твърдо – И не бива да приемаме всекиго. Клубен закон е…

- Беше! – каза чиновникът – Но всичко се променя. Започвате от устава си. Разнообразявате типа на членовете…

Подхилих се мръснишки, като нормален мъж след мръсен виц:

- Именно само членове приемаме. Подобия и различия тук не се допускат.

- Не, не, не… - завайка се чиновникът – Трябва да има гейове, лесбийки, трансексуални, бисексуални, зоофили…

- Ама това е клуб за мъже! – опитах се да му обясня видимото.

- Казах – беше… Утре ще дойде проверка от службата. И само да няма разнообразие на членовете… Пардон, на хората… Може да поспестите отделни  позиции. Например, в едно да съберете няколко изисквания. Бял мъж, трансгендериран в черна жена, лесбийка, инвалидка… Или китаец с три очи, еднорък, с черни крака… Или…

- Абе, имате вариации! Действайте!

И тръгна към вратата, следван от двамата хищници. По чиито задници най-после разбрах, че са жени… Или нещо такова…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя, Жабок, Петре!
    Само с обсъждане не става...
  • За последния мъж ще броим такава жена. За членовете вече сме писали, мисля.

    П.С. Не съм Георги аз, но взех думата, понеже беше свободна. То и с жените така става. 😉
  • Георги, ако една членка иска да стане член в клуба "Последните мъже", нея за член ли я броите или за последния мъж?!
  • Е, точно това "нещо такова", ни докара до тук където сме. И толерантността ни, да не кажа овчедушието.
  • Благодаря, Красе!
    Идеята ти я подметна: кой може да влезе в организацията, за какво проверяват...
  • не ме вкарвай в грях, Генек - идеите са си лично твои извращения важното е да си член
  • Благодаря, Вики, Румяна, Безжичен!
  • Поздравления, аз съм с Безжичен.... на чист български език!
  • Много хубав виц, Самодива! Браво! Пълно е с педали на този свят. Крайно време е да ги ограничим, защото са като псетата - пуснеш ли ги на нара, те ще заемат не само нара, ами къщата, двора, града, света защото са нагли, безпардонни, не се интересуват от нищо, освен от собствените си извратени зависимости. Пример- истанбулска конвенция, "много" полове и т.н., и т.н. (последните две съкращения нямат нищо общо с псевдопартия)...
  • В банката, интервю за кредит: - За какво ви е този кредит? - Ще правя гей клуб. - Интересно, кой ще го посещава? - Педерасти разни. - Например? - Педалите, дето горят бутоните в асансьора, футболните съдии, политиците - всички ще дойдат - Съжалявам, но ще трябва да Ви откажем този кредит! - Ами, елате и Вие, тогава!
  • Абе наистина си заслужава иронията и сарказма, и да изригнем ние - нормалните, възрастни, хетеросексуални бели мъже-християни - защото наистина почва да ни писва от извратеняци-псевдолиберали (които и хал хабер си нямат какво значи наистина "либерал" ) и всякакви педеруги и други подобни... Както се казва на "чист" български език "Ай сиктир". Писна ни от вас и не закачайте нашите деца и внуци. Орбан е човекът и Полша, Словения - също. Християнска Европа трябва да доминира! Истинската! Не оная на брюкселците... и на урсула... (малката буква не е клавиатурна грешка).
Предложения
: ??:??