27.05.2020 г., 18:05 ч.  

 Писмо до дядо Коледа - отговор 

  Проза » Хумористична
1077 2 15
Произведение от няколко части « към първа част
2 мин за четене

Мило ми Валенце,

Ей, това хората, ненаситни сте, ненаситни. Все искате. И аз изпълнявам. Вярно, не на секундата, ама чак пък да набеждаваш в спам пощата, дето получавам.

Едно време всички въздишахте и мечтаехте да изглеждате като Бриджит Бардо - е, добре, погледнете се в огледалото, па погледнете снимките й в днешните вестници - ми тя мечтата ви се е сбъднала, бе, досущ като нея изглеждате, какво по-хубаво от това? Била на 85. Ми вие да не сте на по 30? Аман-заман, все недоволни. Всичко си имате от нея - и бръчките, и увисналата кожа, и килограмите. И не забравяй, мило ми Валенце, че тя е казала - Само глупаците не се променят.

А ти, Валенце, с това си желание - всички мъже да се влюбвали в теб? Че откъде да ти ги намеря тия мъже - то педераст до педераст, гей до гей, джендър до джедай, половината си сменили половете, другата половина - меки като втасала тиквичка. Търсих, Валенце, търсих, даже за малко на мен да ми излезе късметът, ама няма, моето момиче, кът са, наистина са кът. Съзвездия пребродих, четири вселени и петнайсет галактики - ми няма. Затова успях само да разклямбичкам разума на твоя, да те вземе, щото и той беше на път да смени базата. Виж като пуснаха фейКса, нещата някак се улесниха. Знам, че и представа нямаш кой е тоя Стойчо, дето и сутрин, и на обяд, и следобяд, че и вечер ти праща честитки и поздрави, ама нали не ти пречи? Нали искаше там всички мъже - ми ето ги бе, без коса, дундести и всичките с вид на втасали пенсионери, ама като ги погледнеш - че те набори твои, бе Валенце, че и по-млади дори с годинка-две.

А за парите - не си права, Валенце. Даже по едно време ти сама се усети, че в портмонето ти някак си винаги имаше по една двадесетолевка в повече, отколкото предполагаш. Усети се ти една година, макар че бе забравила за това си желание, усети се, че някак си отвреме навреме банкнотите ти изведнъж леко нарастват. Но то не може до безкрай, бе сестро, а и ти - широчки са ти пръстите, момиче, широчки, и душата ти широка - като видиш някаква безсмислена дрънкулка - дзън! - на секундатата да я имаш. Че аз са не съм Федералният резерв на САЩ да ги печатам, бе душо?!!

Хайде, и отговор ти написах на писъмцето, време отделих, любезен бях. И друг път внимавай с въртенето на петък 13 по новолуние и на кой кръстопът се въртиш.

Твой: Дядо Коледа

© Валентина Йотова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така е, Ангелче, абсолютно безпристрастно ми отговори
  • Петре, едно време като тийн ако знаеш каква кореспондеция имах. Това е преди ерата на интернета
  • Епистоларничите, Валя... 😊Ама добре го е написал белобрадият добряк. 👍
  • Смехът е здраве, а аз съм щедра.
  • Юри, просто съм мързелива
  • Ей, заразихте се всички от пустия му хумор! Да знаете, че няма измъкване от него! 😀😀😀
    Гледай само утре да не пропуснеш от мързел следващата ми ода! 😀
  • Ми да
    Искрен е човекът
  • Хахах, егати отговора 🤣
    ФЕЙКСА 😂
  • Хехе, макар и да сме заприличали на Бриджит Бардо, не се предаваме
    Благодаря, Безжичен.
  • Толкова много ме развесели. Ето, това е чувство за хумор.
  • Благодаря, Марианка
  • Хехехе, да се радваме на каквото имаме, Стойчо, пък да става каквото ще.
    Само за протокола - друг Стойчо ме спами във фейКса, дето като ми се наприятели, му рекох - дърта съм, омъжена и дебела, а той отговори - Само за мен си!
  • Браво, Валя, браво сестро!
    Бях решил:на предела на силите си да се замонашвам,но на кой женски манастир му требе нефел игумен?!😂
  • ооо, той затова не смее да намине, щото наистина го чакам с топора да го стопорисам
  • Охо, това ме изкефи на макс, Вал, а и писмото помняяя 😂
    А как добрия старец щял мАж да си намери, ме утЕпа с големио чук, оня дека забивах коловете у село за кокошарника 🤪😋🤪
    И все пак ти е обърнало внимание старчето, тъй че кога ти мине през кумина другио път, го млясни по брадата 😂😋😂
    Поздравявам те 😋😂😋
Предложения
: ??:??