30.03.2022 г., 12:16 ч.  

 Проза 

  Проза
670 0 12
Произведение от няколко части
1 мин за четене

Реших да напиша едно "произведение" спазвайки традициите на сайта.

Очаквам голям брой сърчица, звездички и... други работи.

 

    Гинка седеше прикрита зад малкото прозорче с напречни решетки в одаята. Следеше, какво става по калдаръмената уличка и в двора на Станю.

Ей го на, той излезе на чардака. Протегна се, а рунтавите косми на гърдите му, чернееха под кенарената риза, излезли на буйни валма. Закашля се и изплю нещо върху разпъпилата роза в двора.

Разтуптя се девическото сърце на Гинка гледайки, как бавно се точи лигата от червения цвят.

По улицата се чу конски тропот. Асан ага беше яхнал черния си жребец и гневно гледаше на всички страни.

- Гяур! Гел бурда!

Станю изприпка по дървените стълби.

- Буюрун, Ефенди.

Конят нервно тъпчеше пред приведения момък.

- Тръгвай веднага към строежа. Трябва да се сложат гредите на покрива.

- Но, Асан ага. Днес ще колим едно агне.

Камшикът изплющя, обаче и Асан тупна от коня на земята. Дъртичък беше Агата и едвам се държеше на седлото.

Гинка изписка зад прозореца, защото реши, че Станю е гътнал стареца.

И двамата се обърнаха към Гинкината къща.

- Вай, вай, вай... Гюзел кадън.

Каза Асан отупвайки праха от себе си.

- Ей, гяур, коя и тая.

Станю изгаряше от желание да нашери с камшика провисналите потури на стареца, но го беше страх от наказанието.

- Гинка са казва, Сахип.

- Я, я викни тука!

Момъкът помаха и Гинка след малко излезе на улицата. Очите на дятката заблестяха, като видя кръшната и фигура. Започна да суче проскубания си мустак.

 

Поради малкото време и твърде дългата сага спирам до тук, но очаквайте убийства, самоубийства, невероятни роднински връзки и други покъртителни действия.

 

Тъй че... Следва продължение.

» следваща част...

© Гедеон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Шибай го туй + Създай, щото чак довечера ша пиша "Проза (Летеж и падения)"
    Емиле, радвам се, че усети духът на откровената проза.
    При толкова сърца, ша взема да се преименувам Жабокът -Любимец, ама Щурачето ша ма обяви за плагиат.
  • Жаб_бе, засадих в саксийката на прозореца си кълнове от тази приказка, ама вместо сърчица започнаха да избуяват плевелите на антиприказката ми, дето ако не ме разсееш с продължението ще съм длъжен да натисна туй ' +Създай ' тук за да ти буреняса 'Прозата'
  • Искрено се смях😀. Брутална пародия! 👍Давай продължението! 🙂
  • Защо бе, хора?!!! Аз за едните сърца творя 😅
    Ей го на... Написах седмичната поезиЯ 😁 пак за едно сърчице поне.😁
  • И аз няма да ти сложа сърчица, щото нямам излишни, само едно ми е За да получиш повече трябва да те четат октоподи, но и те имат само по три.
    Очарована съм от естественото поведение на героите ти, апсолютно "деби дюс" са, красота!!! ха ха
  • Няма да сложа сърчица, но с изключение на натурално изразеното храчене, останалото провокира интерес. Пишеш леко, с онова чувство за хумор, което кара читателя да иска още. Поздравления!
  • Голяма пародия! Особено романтичен е момента как Гинка е очарована от една храчка.😁🤨😵🙃😜
  • 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
    Да си имаш.
  • Акеми 🤣🤣🤣 недей така, пусни още две и ще пиша и Проза 3
  • 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
    Достатъчно ли са сърчицата?
  • Плам, ко и туй дето го изсипа бе?🤔🙄🙃 Прилича ми на хуманитарна помощ от БЧК. Аку и Зиги дойди и той с толку, ша ми запушити страничката
    Ама ти хареса нали 😅 Чекай и ша падниш от сагата, по зле е и от Форсайтови 🤣 ощи във втората част, Асан получава инфаркт, а Гинка зачева непорочно и са чуди, дали да не скочи от моста на Колю Фичето... Ама няма да ти кажа повечи
  • 😳👀😳 Очаква(Й) голям брой сърчица (за са три на брой - те ги те - 🧡🧡🧡), звездички (🎆🎇🎆 , пак три) и... други работи (🚼💘🏴‍☠️🌻🎤🧸👑🎓... аре за са толкова) ... Иначе правилно си напипал жилката на сълзоливната приказка 😯🤐😶‍🌫️🤩🤔, нетърпиво потропвам с карчета за следващата порция ...
Предложения
: ??:??