20.01.2017 г., 15:16 ч.

Vita Mortalis 

  Проза » Повести и романи, Фантастика и фентъзи
525 0 5
1 мин за четене

Малка част от трета глава:

"Грешни решения"

 

 

... Имаше време, в което познавах себе си твърде добре, но това време отдавна отмина. Бях в покой с години наред далеч от човешкия живот, от наказанието и от Смъртта. Намирах се в Другото измерение. Този покой за мен беше миг. Миг, за който копнеех веднага щом се преродя в ново тяло, защото знаех, че мъките ми започваха отначало.

Сега, не зная какво да кажа, какво да направя, нито какво да мисля. Няма нищо, което да ме държи силна и неуязвима. Точно в този момент аз съм противоположното. Една развалина, която се молеше това да спре, но беше напразно. Нямаше никакъв смисъл да търся спасение, което не съществуваше. Онова чувство на празнота ме обзе, веднага щом си спомних за смъртния живот. Наказанието беше повече от жестоко.

  Не знаеш нищо, човеко! Ти си смъртно същество свикнало да живее за мимолетни години на Земята. Твоята омраза, радост и болка, твоята любов изчезват с времето, а аз от друга страна - какво да кажа? Ще живея вечно.

 

  Годината беше 2605 пр. Хр. Тогава живеех в Древен Египет под управлението на фараон Кхаба, династия трета...

 

 

© Нина Чалъкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ще публикувам цялата глава веднага щом я завърша, тъй като ми се насъбра много да пиша. Блаодаря Ви и се радвам, че ви е харесала! Очаквайте скоро цялата написана!
  • Да, интересно. * puppy dog eyes * Ще има ли още?
  • Еее, ама тя наистина много малка част, тъкмо стана интересно и няма повече
  • Радвам се да го чуя!
  • Интересно...
Предложения
: ??:??