30.12.2014 г., 21:22 ч.

Време 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
564 0 2
1 мин за четене

Време е вече да се възстановят олимпиадите по литература и по математика. Време е вече да се възстанови издаването на вестник „Средношколско знаме“ /може и да не е знаме/ и на списание „Родна реч“. Време е младите да имат избор срещу наркотиците, проституцията, бездуховността и напредването с лакти. Нека всеки министър да бъде определен като маймуна, ако е такъв. И нека всяка маймуна да не става министър или депутат, дори да е разсъблечена.

Време е да се закрият 50 на сто от висшите учебни заведения, които не произвеждат наука. Време е да се пенсионират преподавателите, навършили 70-годишна възраст.

Време е младите да пишат, а да не преписват.

Време е средната работна заплата да бъде 1200 евро, а минималната пенсия – 400 евро.

Време е да живеем.

За всяко нещо иде час.

Нека влезем в този час.

 

© Владимир Георгиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Интересно есе! Съгласна съм с цифрите... Всъщност, наистина трябва да имаме алтернатива и само ние можем да си я създадем!
  • За съжаление на повечето хора им се робува, но не го осъзнават. Те само си съществуват.
Предложения
: ??:??