24.08.2008 г., 8:56 ч.

За истинските и въображаемите усещания... 

  Проза » Еротична
1447 0 6
1 мин за четене
 

     За истинските и въображаемите усещания...

 

     Тя се събуди точно в 3.15 часа сутринта... И след известно време започна поредното си писмо до него:

     Тази нощ се събудих точно в 3.15 часа. Разсънвах се постепенно - както, когато ти ме галиш - тихо, на пръсти... с пръстите... Усещането беше толкова истинско, че направо няма сила, която да ме убеди, че не съм събудена от човешка ръка... Твоята... Може в действителност да те нямаше до мен, но аз си "откраднах" още една наша нощ! За кой ли път си зададох въпроса: Истинските или въображаеми усещания са по-силни?!... Понякога мога да се изразявам... доста... смущаващо мислите... Но не знам как мога да опиша това... Избродих стоновете, ласките, копнежа... До премаляване... Като... в допир, изпил тялото ми... То стана безплътно и ефирно...  Не знам - оргазъм ли го наричат или как?!... Но беше вълшебно, както само ти си ми подарявал такива мигове... С онзи дъх, изпълнил всичките ми сетива... който повтаря: "Настигни ме..."  В твоите устни завинаги оставен... Написах като че ли по теб моя стих...

 

                                   Различна тишина

 

                                       Къпем се

                                       в пламъци от страст,

                                       усещания,

                                       мигове на забрава...

                                       Загърбваме разума...

                                       Стичат се

                                       капчици пот

                                       по телата...

                                       Пием лудост!

                                       Колко солено...

                                       и вкусно e!

                                       Немирна фиба

                                       те одрасква по устните...

 

                                                                    подпис (не се чете)

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако няма изживени истински мигове,ако не е имало истинско усещане,не може да има и въобръжаеми!Естествено,прекрасни.
  • подпис (не се чете) - ти го разчете, Седем - разбира се, ако им позволим, истинските неща ще ни докоснат ИСТИНСКИ! Поздрав!
  • подпис (не се чете)
    __________________________
    Истинските неща са истински,само когато имат "позволение" от нас самите да бъдат такива.

    Поздрави!!!
  • Красиво е всяко усещане щом е породено от любов!Поздрави!
  • "Истинските или въображаеми усещания са по-силни?!..."
    Мисля, че и двете са еднакво силни...Важен е интензитетът на чувствата! Поздрав, Павли!
  • Усещанията са винаги истински, дори когато ги викаме с въображението си. И усещаме сърцето в гърлото си и след като преглътнем с мъка, радостта от изживяното посрещаме...!
    Щастливо!
Предложения
: ??:??