5.10.2019 г., 0:06 ч.

Захлупената 

  Проза » Разкази
1798 2 18
1 мин за четене

Беше възпълен и тромав мъж над петдесетте. Вървеше бавно, защото имаше проблем със сърцето. Говореше властно и  тежко – навик от шефските постове, които беше заемал. Не обичаше да го пренебрегват, прекъсват или да му противоречат. Беше мъжът в семейството с главно М.

 

-          Казвай каквото имаш да казваш на мен. Жена ми е захлупена и болнава. Решенията вземам аз. – бяха обичайните му думи.

 

Живееха монотонно, сиво и незабележимо.  Дори не представляваха интерес за местните клюкари.

Беше се стъмнило. Тя слезе усмихната от колата. Очите й светеха под лунната светлина като на котка. Новите й елегантни обувки потракваха щастливо. Пред вратата на къщата  поспря. Замисли се за мъжът си. Едва ли щеше да забележи грима й. Сигурно дремеше пред телевизора увит с някое старо одеяло. Старо и овехтяло като него. Тази мисъл я накара да се подсмихне презрително. Сети се как я нарича.  Звучеше обидно, но сега  й вършеше чудесна работа. Едва ли някой би повярвал, че си има любовник. Дори и той! Ами тя беше толкова много.... захлупена.

 

 

 

 

 

 

 

 

© Катя Иванова Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Разказ с неочакван край »

12 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Дочка! Някои хора си намират майстора, а в случая майсторката.
  • Харесва ми когато на хитрия му натрият носа. Успех!
  • Здравей, Марко! Благодаря ти за предизвикателството. Получи се хубав конкурс.
    А относно моята героиня...знам, че всеки й съчувства, но всеки мъж си вика "да не ми е в къщата".
    Здравей, Аню! Благодаря ти дори за критиката. Нещата от живота трудно могат да ни изненадат, но ако познаваш героите реално - тогава е супер изненада.
    Здравей, Хари! Благодаря ти. Пожелавам същото и на теб!
  • Успех!
  • Поредната история за изневяра. Нито е неочаквано, нито нещо ново, но пък пишеш хубаво. Пробвай се да напишеш нещо по Out of the box и може да се получи наистина хубаво. Успех!
  • Забавно ! После как да не оправдаеш една жена, че си има любовник.
  • Здравей, Аластор! Не съм си броила думите, но наистина като цифра са ужасно малко. Ами обичам да пиша кратко, а и така не мъча хората да ме четат. Това е казано в моя защита. А героинята ми като всички жени /захлупени или не/ мечтае и търси любов. А ти както винаги ме разсмиваш.
    Приятно ми е да те засека тук, защото вече не те засичам никъде. Благодаря ти. Приятна вечер!
  • Сега вече ти завидях. Условието беше разказа да е с по малко от 777 думи.
    А ти какво ?.. Едва го докара до 127 думи. Не се чуди, че завиждам
    А колкото до "Захлупената" - тя е стисната и пресметлива -
    с любовника си спестява време и пари за фитнес , козметика и козметички хи-хи-хи...
  • Здравей, Ангелче! Захлупените са най-опасни. И ти ме усмихна с коментарчето си. Благодаря ти.
  • Здравей, DPP! И аз като теб ги "обичам" и затова ги "възхвалявам" и увековечавам. Ако бъдем честни има и такива жени, които по същия начин се отнасят с мъжете си. Благодаря ти! Едва ли ще има успех щом шефа има забележки, но да сме в играта.
    Здравей, Краси! Разсмя ме с твоето предложение. Направо заформи сапунка конкурентна на турските сериали. Не знам дали и при теб е така, но покрай това писане нещо се изхабих. Когато гледам филм още съм в началото, а вече знам как ще завърши. Ако не е фантастичен трудно може да ме изненада и затова предложих извънземното. Благодаря ти!
  • О, идеята за извънземното е много добра, Кате, но изненада може би ще се окаже, ако то е жена, която има тайна двойна връзка с мъжа на "захлупената" Желая ти успех!
  • Ей, такива надъхани със самочувствие "най- ги обичам" Поздрав за разказа! И успех!
  • Здравей, Стойчо! Темата за изневярата е вечна, а ние като пишещи често я описваме. Виж, ако се изневерява с извънземно тогава ще е изненада. Шегувам се.
    Благодаря ти.
  • Голямото самочувствие обикновено подвежда притежателя му!
    Няма как да е друго!
    Поздравления,Катя!
    Съжалявам,но ... няма изненада.
    Изневерява този, който е подценен и пренебрегнат.
    Е,някои го правят като спорт!
    За да задоволят комплексите си за малоценност.
  • Здравей, Пепи! Наистина е забавно, защото мъжът й се има за нещо повече от нея. Често се среща, а обикновено най-изненадан от всички е "не захлупеният". Благодаря ти. И аз като теб симпатизирам на героинята си.
    Здравейте, Г-н Порчев! Ако не го одобрявате изтрийте разказчето. Вие сте шефа. Няма да ви се моля или разубеждавам. Хубав ден!
  • обикновено са в двете крайности: или ще е изрядна домакиня, или "захлупена" - двете роли прикриятия на женската изневяра

    така е, Порчев, само че ме досмеша кой е "захлупеният"
    хитра жена!
    нещата от живота
  • Не е много неочаквано, че една пренебрегвана и унижавана от мъжа си жена, си е намерила любовник
  • Успех!
Предложения
: ??:??