May 8, 2007, 11:13 PM

Светът на миналото,добро старо време или отесняла дреха 

  Essays
6745 0 7
1 мин reading
В днешни дни много хора седят на два различни полюса. Този на хората, които смятат, че сегашния свят е много по-добър чрез развитието, повечето познания,  които предлага като технологии, строителство и неспирни граници. Но има и друг полюс, на които хората мислят, че както днешният свят предлага много възможности, така и ни обсипва с много опасности. Болести, замърсяването на околната среда и други вреди, които именно са породени от стремежа за овладяване на всичко, което ни предлага Земята. Този спор засяга всички нас. И все пак в него надделяват хората, които смятат, че миналото е отесняла дреха. Може би  наистина е така, времето минава, лети и остава там някъде назад, но семената на познанието израстват през вековете. Ние можем да съблечем тази дреха, но не бива да я изхварляме, защото все пак какъв би бил човекът, ако не знае от къде произлиза, в какво вярва, какви ценности е придобил през годините. Всички тези важни, колосални неща, които дават на човека онази голяма сила да знае и да живее пълноценно, идват точно от там, от годините, в които хората са носели тази дреха. До времето, в което идва настоящето, когато дългът да продължим да пишем историята, чрез нашите думи и действия ни зове.
    И така сливането в едно между миналото, настоящето и бъдещето продължава в неспирен кръговрат. А ако ние посегнем на този вечен процес, чрез забравянето на миналото, ние ще ощетим бъдещето, ще ощетим идващите поколения. Защото човекът, та дори и Земята, са една прашинка в необятният Космос. Единственото нещо, с което можем да се гордеем и да оставим някаква следа, не просто да се изпарим, са нашите постъпки, които остават в миналото. Така че тази отесняла дреха се оставя и се съблича. Но винаги тя ще се преражда и ще дава познанието на миналото и чрез времето все повече ще отеснява, и така, и така, докато светът съществува, защото времето е в нас и ние сме във времето.

© Костадин Пулев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • СУПЕР Е МНОГО ДОБРЕ ИЗРАЗЕНИ И НАМЯСТОТОСИ ПРИМЕРИ.НАИСТИНА БРАВО.ПРОДЪЛЖАВАИ В СЪЩИЯ ДУХ.
  • Много благодаря
  • Благодаря много
  • За мен е много хубаво харесва ми много БРАВО !!! И БЛАГОДАРЯ :D
  • От кога сам писал и пак никакви коментари не получавам.За сметка на това има много посещения и анонимни оценки!За мен наистина по-важно е да чуя какво мислите защото оценките си ги получавам и в училище !Моля пишете дори едно изречение.
  • Не зная за другите, но на мен ми харесва, че мислиш! Браво!
  • Защо не пишете!? Ще съм благодарен ако поне едно изречение напишете , за да разбера какво е вашето мнение!
Random works
: ??:??