Dec 31, 2022, 4:19 PM

 155 думи: Художничката 

  Prose » Narratives
554 2 3
Multi-part work « to contents

Сара обичаше да наблюдава преминаващите хора. Да отгатва професиите, характера и семейното им положение по облеклото, походката и изражението. Най-интересно ѝ беше в празнични дни като този, когато се щураха от магазин на магазин, трескаво търсеха подаръци и храна и разпалено говореха по мобилните си телефони. Беше свикнала да минават покрай нея и да не я забелязват, но искрено се радваше на тези, които спираха и ѝ позираха за да ги нарисува. За нея това си беше хоби, не работа, но хората плащаха за отделеното време и труда ѝ.

Баща и син очакваха нетърпеливо своя портрет. Сара нанесе последните щрихи върху него и усмихнато им го показа. Сърцето ѝ се изпълни с щастие щом видя доволните, пълни с възхита реакции. Мълчаливо благодари, с поклон, на последните си за годината клиенти за щедрото възнаграждение, което щеше да ѝ позволи да се наслади на богата новогодишна трапеза.

Някои от клиентите, заради Сара, бяха научили езика на глухонемите.

» next part...

© Боряна Христова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • За много години!
    Много здраве, щастие и късмет!
  • Щастлива Нова година, Ким, с много усмивки, настроение, любов и щедро творческо перо!❤️🌲
  • Честита Новата 2023 Година, Ким! Здраваа успешна и вдъхновена да бъде и да се осъществят всички твои мечти!
    Хубав разказ, разбрах, че Сара е глухоняма. Бог да благослови тези хора и да им даде спокойствие и щастие!
Random works
: ??:??