Oct 26, 2021, 3:50 PM

“Айфонът ми го няма” — само по ЗигиТВ 

  Prose » Narratives, Humoristic
1546 9 135
9 мин reading

    Най-важното на една телевизия, драгий читателю, е да светка, присвятква, мята акъл, па той дали е верен му пука само на кучето… Затуй се аз тази сутрин покачих на пиадестала на Великолепието и твърдо и тъй смело се прикотках да направя едно дългоочаквано бленувано щастие — Сутрешно предаване със Зигфрид Заспалий. Или по-скоро, На Кафе със Зига с дрезгавия глас (нали знаеш, брате, първото ти “Добро утро” винаги е шедьовър на заспалото изкуство, та сметнах да уважа този тембър, достоен за Оскар. Пардон, за Грами. Абе, за Павароти… За Бочели? Не знам ги!). Едвам отворил клепки, с още подпухнали от топло сънче бузки, се аз горд мъж на 37 години (с думи, тридесет и седем) запътих към студиото, което, не питай къде се намира, защото да ти кажа кирия нямам, не ще ти дам адрес, та после да ме осъдиш, че не съм 170см висок, както обичам да казвам, а 167… 

 

    Та, отидох аз, докат пътувах с колата (за който не помни, колата ми е малка, но надъхана!) ме триста и двама човека засякоха, ама аз спал-подпухнал даже им не избибитках, виках си, то те бързат рано сутрин, значи ще да имат най-спешна работа. Ти представяш ли си, брате, да бързат толкоз за да отидат на работа на кафе и цигарка… не можем да си представим подобна загуба на бързане!

 

    Отворих вратата на студиото: едни яркожълто-сини стени, едни цветни възглавнички във всите цветове на колелото с цветовете… пардон, на палитра за рисуване где си се мъчил да смесиш нещо, ама с гняв си треснал всите маслени бои заедно, уж експресионизъм, пък то станало колело! 

 

    Да, драгий читателю, моля, не очаквай от моя милост логични твърдения, става ли, а? С колко разказа на това да те науча трябва?

 

    Та, тъй де! Така ми се прищя да ритна една от тез възглавнички и да осъдя за щети по зрението ми, ама се въздържах, викам си, гости ще има Шоуто на Зиги, сутрешното предаване, не треба да се почне на кон и тояга. Тоест, на ръб. Абе, имах предвид, на нож. Ръб, нож, кой ти знай!

 

    Седнах в креслото — кожено, модерно, черно, могъщо, високо, тежко, внушително, забележително… накратко, мирише си на парици, и приготвих ръцете си в най-респектиращ жест — със сплетени пръсти пред гордите полу-български мишци, кръстосах краката белким по-учено да приличам, и прибрах си усмивката под мустака. 

 

    Разбираш ли, драгий читателю, че за едно високостойностно сутрешно предаване най-важен от вси важности е екипът. В моя случай, имах си цял един екип, пардон, един човек, който да се грижи всичко да мине по правата черта. Момчето нема да ти кажа кой е, защото тъй ще да ударя плесница и в следствие тежко ще да накърня топлата си репутация, с която съм познат надлъж и нашир по на хората онлайн екраните — а именно, сериозната си осанка на някой, който прави нещо много важно за едни много важни работи и значи нещо за нещо на някого някъде по някое си време. 

 

    — Айде — една голяма камера се пред подпухналото ми сънено лице изпречи — ще започваме да снимаме! 

    — Кафе! — махнах с ръка аз, още преди да сме се със сериозностите заели.

 

    Намръщи се момчето, де с тая камера можеше да ме тресне и да ми избие главицата от врата, а мозъчето ще ходя да го гоня покрай шарените възглавници. Ужасът си скрих зад бляскави огромни сини очи. И не, брате, не си правя комплимент, а цитирам жена ми, де все ги тях опява, че хубави били. Две хубави очи, душата на Зигѝ, е казал Поета. Ама разбира се, че тъй е казал! И най-вече, в перфектна рима!

 

    — Аз да не съм ти бакшиш?! — ядоса ми се помагачът.

    За два-три мудни мига се ний гледахме в очите като вълк и сърничка. Ама аз съм зайчето в тая приказка, от мен да знайш! Подскокнах с желание тежкия катаклизъм да избегна като сам си кафе направя. Ех, тежки времена, даже екипът ти, брате, ще те трепе. Нема любов на тоз свят! 

 

    Не след дълго се появи и първата ми гостенка, кат тъкмо си кафето бях напудрил до размерите на сметанова торта и още не бях започнал тирадата, предхождаща поканата на гости. Гостенката ми изтънчено тропна с токче па ми проби ушите, даже обеци закачули по тях. Народна дивотия (фолк дива, нали така?!) беше тя, имали сме си приказката, тя голям глас вади, нали дива ти казах, див е и викът, всичко е диво… тъй де, все на концерти съм ѝ ходил, та затуй като я слушам и ту ми паднат обеци, ту нови ми пробива... Ето я, тупка с токчето тъй както само жените си знаят, да трещят прозорците и да кънти юнашката душа.

 

    — Здравейте, драги зрители — заговорих пред обективу, смигвайки на излъгалата се да гледа телевизия млада душа на петстотин гигаметра от тука де я даже не познавам, ама важно е да се смигне, като казваш “здравейте”, инак те на нищо правят вълците и литературните критици. 

 

    — Здравейте, Мадона Преславна Певческа Лейди — поздравих и моята познайница. 

    — Здравейте, Зигфрид Философ!

    — Днес сте гост…

    — Гостеница! — прекъсна ме тя нацупено. 

    — Ам, да… гъсеница… пардон, гостеница сте на Сутрешното предаване със Зигфрид Заспалий, за да обсъдим належащи в обществото важни затрогващи аспекти от ежедневието на безкофеиновото кафе — заявих с ясен, камбанен глас, който в стените отекна, блъсна се и в камерата, и в приятелчето зад нея, и се отрази най-ярко в репертоара на певицата.

    — Ще се радвам да съм полезна!

    — Съмнявам се, Мадам Лейди — махнах ази с ръка — ама аз съм логичен и общителен човек, който най-великите качества у хората намира! Факти! 

 

    Тя попремига, малко смутена ми се видя, ама флуоресцентните лампи си по нежната ѝ кожа играеха на криеница, та ми се миглите ѝ видяха по-дълги и извити, устните по-сочни, а косата по-пищна, та си и мисълта забравих и мозъка избяга.

 

    — Пуркоа! — каза тя, категорично и предизвикателно.

    Сепнах се.

    Ама тя на френски ли сега ще вземе да псува бедничкия Заспал?

    — Моля?

    — Пуркоа, или там както се казваше “Такъв е животът”! — тя сви рамене. 

 

    Тихо. Тихо, нищо не думай. Недай си Боже да ти каже, че СеЛаВи е “ще ти тресна една възглавница”, че тогази лошо става.

 

    — Нека да започваме! Наскоро бяхте в реалити шоуто “Айфонът ми го няма”, бихте ли споделили вашите впечатления от предаването, как се чувствахте там?

 

    Тя нацупи малките устнички, преметна си краката веднъж-дваж за подсилване на впечатлението, и очите ѝ в миналото заплуваха.

 

    — Така… — бавно започна тя — това е едно много прогресивно и трагическо предаване. Първият път, когато си загубих телефона в предаването, взех телефона на гаджето ми да звъня на майка ми.

    — На майка Ви? Па защо точно на майка си ще звъните, Мадам Лейди?

    — Ами, за да я питам къде ми е телефонът! Тя не знаеше, баща ми изпадна в паника и спешно се обади на Бърза помощ, а в предаването само един от съдиите ми се обърна.

    — Как така “обърна” бе, госпожа? Тоест, госпожице?

    Тя изсумтя.

    — Вие нали знаете, че за да се явите в предаването, първо си трябва кастинг. На кастигна има четири съдии, обърнати с гръб — очите ѝ описаха кръг в пространството около ми, сякаш виждаше пред себе си мечтаната сцена и аз малко тъй развалях гледката с рошавата си грива — затова, почвате да търсите айфона, и имате три минути да ги впечатлите. Ако са много впечатлени, се обръщат четири човека. Ако не, се обръща само някой. Ако никой не се обърне, значи няма да сте в предаването. 

 

    — Добре, и?

    — Еми, аз като разбрах, че ми го няма айфонът, и се разпищях за гаджето ми, да ми даде неговия да звънна на майка ми. Разбирате ли, писъкът ми обърна един от съдиите и той падна по гръб, така жестоко се пльосна, че явно много е искал да участвам. Приех го за “да”, и на другата сутрин отивам в предаването за битките. 

 

    — Какви битки?    

    — Ами нали знаете, всички одобрени за предавенето имат битки, за да се реши кой да остане. 

    — И как се биете?

    — Как как?! — възмущение се щедро приплъзна по бледите ѝ страни — господин Заспалий, Вие сте много неподготвен! Но както и да е! Та битките се състоят в това да изгубиш айфона на противника по най-бързия и най-умния начин и той да не може да го намери! Разбира се, не можеш да го продаваш по интернет, забранено е.

    — И вие какво?

    — Ами познайте къде съм го загубила! — тя се поизправи от фотьойла, завъртя се хищно пред мене, в една яркочервена рокля с цепка, едни токчета, едно чудо… Припомних си с ужас, че съм женен, и ми се прищя, брате, да се прекръстя. 

 

    Ехидната ѝ усмивка не целуна очите с пипала-мигли. 

 

    — Е, досетихте ли се?

    — Ам, не. Пълен провал.

    — Изядох го, господин Заспалий.

    Увисна тишината, коремът превантивно ме заболя, миглите ми превантивно се намокриха, абе, превантивно се притесних.

    — Добре де, и какво после?

    — Ами, той не можа да го намери айфона, та аз спечелих битката. Ама после и аз го загубих айфона, видите ли, някъде е пропаднал вдън земя… на ултразвук го търсих, нямаше го! Накрая си тръгнах и ще ги съдя!

 

    — А, как ще ги съдите? За какво ще ги съдите, Мадам Лейди?

    — За поставяне на портал към други измерения в мен, това е нелегално!

    Без да знам какво да кажа, се по гривата почесох. Други измерения… Стъписан, аз напълно и най-всячески се отказах да продължа интервюто. Погледнах право в обектива, набучен пред носа ми.

 

    — Напускам! — троснах се с най-силния и най-печения си дрезгав глас. 

 

- - - 

ПростоПослеПосланническиПис или Бележка под Три Малки Тирета Мечтаещи Си Да Са Линия 

 

Обяснявам на Габи за натюрморт. Лягам си. Тя хвърля телефона си на земята. Шокиран, я питам защо. Тя вика “Ми ти ми говориш за тюрмюрт”!! 😅 

 

А после майка ми ми звъни от телефона на баща ми. “Айфона ми го няма!!”. И не, не питай защо звъни на мен! 😅☀️

 

© Зигфрид В. All rights reserved.

Днес, загубих си, Айфона!
Търсих го къде ли не!
Проверих дори в сифона
на ненужното биде.
Чак - накрая аз се сетих, ...
  399  16 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Извинявам се, но телефонът ми си измисля нови митични същества, да се чете Нибелунгите.
    Мария, може жаба полицай, завършила консерваторията.
  • Мария, тая песен е достойна за саундтрак на живота ми 🤣🤣 абсолютно и безвъзвратно съм влюбен! 😍🤣🤣 приз за добре свършена работа от мен! 🥇
  • Ама ти ме затрупваш с работа-а-а! Верно, какви полицайки, какви жабки! Жаба му трябва на жабока. Обаче по-нататък, сега трябва да се оттегля.
  • Мария, ей на това казвам тонрежисьор, отде намери японец пеещ тиролски песни. Както си тръгнала ще откриеш жаба пееща арии от "Пръстена на Небелунгите"
  • Зиг, Жаб, специално за вас: https://www.youtube.com/watch?v=Ppm5_AGtbTo 😁 Само гледайте злите Паленка и Силвия да не решат да ги продават, че ще останете без златни тиролски яйца 😁 😁 😁
  • 🤣🤣🤣 Жабураните снасят по-малко от Жабиците. Имай го предвид! 🤣
  • Ами, огледай се кокошки покрай тебе много, особено в телевизията. Аз не мога да ти помогна, защото отглеждам паунки, нищо че приличат на пуйки. Въпросът е, какво снасят.
    За жабураните не говоря, защото те, като почнат да снасят спиране няма. Познавах една, която снасяше айфони един след друг.
  • Жаб 🤣🤣 една кокошка, която снася айфони ми трябва! Где я видя? 😊🤣
  • Ужас!!! Един ден не съм влизал в коментарното ти поле и гледам, наклякали кокошки порода "араукана" снасят зелени яйца и един петел, който си лепи пера от паун.
    Добре, че е Мария да пуска музика и да повиши броя яйца, но забелязвам, че има и мутанти кокошки, които снасят айфони.
  • 🤣🤣🤣
  • Plevel (Силвия Илиева) - 😅 😅 😅
    - Насам, народеее! Само тука и само сега и пера за кадем, и яйца за арт-ценителиии и поети-съблазнителиии! От палави кокошки откровенкиии!
  • Пепи, кое? Петела или айфона?😂
    Зиги, ето ти нова среда за разказ, с герои от плът и кръв, със стопанство и кокошки, дори с петел. Сюжетът, развръзките и майсторството от теб. Само се надявам, че на финала няма да ги представиш за фазани и да ги препарираш.
  • ще влизам екипирана с антиковидскафандър 😎 и без айфон, да не го изпусна 😅
  • 😁 😁 😁 Пепи, ти защо отговаряш вместо нея? Може да си го е помислила, а аз да съм й прочела мислите. 😁 Прочети по-предния й коментар. Там говори за нещо зелено, а преди това Зигфрид изрежда зелени неща . На зелените кокошки не им трябва зелен сертификат, защото т е с а с е р т и ф и к а т. И коментарите ми ли вече започна да редактираш? 😁 Ей заради тези ядосаници от страх да не засегна някого, че съм го преписала, им приписвам собствените си думи и заслуги. Това дали ти е познато като явление? Съмнявам се!
  • 😂 Няма значение, важното е жълтъкът да е оранжев, да личи че са добре гледани, с любов. Пепи, това за перата също е идея, ще трябва обаче да се шмугнеш в курника да ги събираш по цветове, а за петела, май ще трябва повече народ, да не те нападне в гръб. 😁
  • МарияДимитрова.67 - Плевелчето пише ОТКРОВЕНИ кокошки, не зелени. И на свободна продажба, без зелен сертификат
    върна ме 3 пъти дума по дума да ѝ прочета комента 🥺
  • Силвия, писали сме едновременно. Зигфрид, кой цар? Щото един на Каралийчев се пукнал от яд, а ти не си такъв.😁 За "Зеленият петел" ми е мисълта, щом Силвия спомена зелените кокошки.А Пепи умористката ще тича след нас с боичките и ще топи кокошките, да станат шаренички.😁
  • Аз пък ще продавам на сергия откровени кокоши пера за писане на откровено творчество: от бяла кокошка - за бели стихове, от черна кокошка - за любовна поезия, от червена кокошка - за разбити сърца, от шарена - за вогонска поезия.
    със спечелените пари ще направим приложението "ЗигиКокоУм"
  • Мария, за нея не се сетих, изобщо никой не се сеща за нея. Предлагам да си купим едни откровени кокошки, които да снасят едни изпълнени с откровеност яйца. Ще ги продаваме на пазара, на хората ще им текат лигите по тях и ето ти заплатата. Освен това няма да имат нужда от зелен сертификат, за да си ги закупят 😉.
    Здравей, Зиг, радвам се и аз.
  • Силви 😍 липсваше ми! 🌹 Радвам се, че ти е било интересно и забавно! Зигфрид Заспалий не винаги е буден, но пък винаги дрънка глупости, дори полу заспал! 🤣🤣❤️ Благодаря ти от все сърце сърцище! ☀️
    Мария, да ти кажа аз най-предпочитам златна заплата. 🤴 Цар да бях. 🤣🤣
  • Ех, и заплатата да ми беше в зелено!!! Зигфрид, помисли по въпроса! 😁
  • Забравяш за още едно зелено нещо, Зиг, 😞😲, скоро ще сме зелени целите и няма да има нужда да гадаем как изглеждат извънземните.
    Много забавно разказче, както винаги, прочетох с интерес. Предаването ти стигна и до моя приемник. Поздрави най-сърдечни и усмихнат ден!
  • Мария, имаш зелен квартал, зелено небе, зелена магистрала. 😆
    Пепи, и аз бих искал. И всеки ден да изкарва “реплика на деня”. 😊
  • 😁 😁 И на мен ми е забавно. Зигфрид, ти продължавай да пишеш, аз ще продължавам да тонрежисирам, щом имам зелена улица 😁 На бас, че щом се спомена зелено, Жабски ще изскочи от нечия жабка. Само да не е от на Юри колата.😁
  • Спам ли? Ако можех, бих направила приложение с коментарите от Зигфройдовете страници: гаранция, че поне два пъти ще се вдигне интелектуалноинтелигентническото ниво на мрежата! 😎
  • Пепи 🤣🤣🤣
    Мария, само да вметна, под мое произведение спамене няма. Аз обичам хората да си говорят и да се майтапят, тъй че, разпределяйте си бабки и кавалери на спокойствие! 😊😍😂 и да, от работата ти като тонрежисьор е. Работата при мен прави хората несериозни и ухилени 🤣🤣🤣
    Както казва Миг - усмииих. 😊🤣
  • "Дано си изпуснеш айфона насред гейпарад!" - модерното "пожелание", дори измести и поздравите и пожеланията към майки и роднини😃
  • Ами тя преодоля гравитацията заради него! Аз на теб меся ли ти се, като се мислиш за тесто? 😁 Струва ми се, че отиваме към спамене. Толкова несериозни коментари не бях писала досега. Ще да е от новата ми работа на тонрежисьор.
  • То па един кавалер и бабата няма да го иска.
    Дръж си го.
  • Вие там се разбирайте, аз задържам кавалера.😁
  • Бабката е за Зиги. За мен е Алармата.
    Много са чудя, дали не съм бил тесто в предишният си живот.
  • Докторе, бързах и съм недовидяла, много е дегизирана 😁 😁 😁! В стила на Юриевите стихчета с изненада е явно! За компенсация - https://www.youtube.com/watch?v=_800SfQ_7UI Само да не кажеш сега, че искам да ти пробутам бабката, която бойно се катери по парапета! 😁
  • Ето това е жена 😳🙄😳🙄😍
    Дръж си саксофониста и полицайката я давам на Зиги.
    Това ми е мечтата от малък, да си намеря жена, дето напрау не и са виждат краката.
  • Ама саксофонистът е за мене! Аз не си го давам. Танцьорките си ги вземайте. На мен не ми трябват. Ама каква съм му приготвила на Жабока! Малко е дългичък клипът, ама нищо! !!https://www.youtube.com/watch?v=dDYN2D4MvOM
  • Аааа, не 🤣🤣🤣 не ща саксофонист. 🤣
  • Тая дума дори не я знаех.
  • Оня сурикат ма кара да гълтам телефони.
    Сега остава да ма питаш, дали не съм проктолог.
    Саксофонистът за Зиги. За мене полицайката.
    Аз искам полицайка, а не зайкиня.
  • Как изгрява не виждам върху устните смях
    И не мога да стигна с моят айфон до тях… 😭
    🤣🤣🤣
    ПП. Твойта кола е по-бърза от мойта. Трябва бърза кола за да хванеш готина полицайка. 🤣
  • Жабок, аз намерих саксофониста, а полицайката вървеше с него, като онези подаръци, дето са опаковани с куп други неща към тях. Но мога да се потрудя. Само не обещавам да е веднага. Не знам защо все към коремите те тегли. Нали не си хирург? 😁
  • Зиги, подготвям нова версия на "Телефонна любов". Пускам ти част от текста:
    "Телефон все ни свързва
    Телефон ни дели.
    Малко странна е тази
    Наша връзка нали?
    Аз, когато говоря
    Ти отсреща мълчиш
    Във корема ми даже
    Ти дори не трептиш...
    Мария, значи за Зиги може полицайка за мен не.
    Това си е вече междувидова дискриминация.
    Що с мойта кола, иди с твойта, че ако та Фани полицай да го поканиш в шоуто.
  • Тъй я! Зигфрид, аз имах три тиролски полицайки, обаче вече ги употребих към едно мое произведение. Да казва жабокът каква иска, а аз си чакам медала! 😁
  • Мария, получаваш повишение за отдаденост в службата и титлата Храбър Най Велик Майстор на Звука и Саксофона. За полицайката немаш грижи. Жаб, къде са ключовете за колата ти? Ще ходя на лов за полицайки. Ама може да отнеме време, да знайш, че предполагам не искаш мъж полицай, ще трябва да разчитаме на късмета ми… 🤣🤣
  • Ами нали обещах! Изпълнявам си работата на тонрежисьор. Биде при Софка не открих, нито айфон, та прочесах Ютюба. Другите айфони, дето се натъкнах на тях, не ти и трябва да ги гледаш. Обаче ще поискам извънредни - Жабокът искал полицайка. Де да му я търся сега? 😁
  • Става, ама ша ти го пратя в Софчето. Ти си го търси. най си хубав зад камера
  • 🤣🤣🤣 Ей, Мария, как ме откри? Много съм готин, брей, много хубав излизам на камера 🤣🤣
    Жаб, първо прати айфона! Днеска ми върви на търговийка с тебе 🤣🤣
  • Зиги, браво. Ей на това му викам изпълнение.
    И какъв глас. Може ли да ме свържеш с някоя от танцьорките, че подготвям и аз един хит. И ми трябва полицайка.
    Ша ти пратя моя айфон.
  • Зигфрид, мисля, че намерих айфона. Това ти ли си? 😁 https://www.youtube.com/watch?v=xGiBiHocSZM
  • Мини 😍 безкрайно много се радвам, че ти харесват моите разказчета! Ти ме следваш от почти самото начало и ми е много мило от цялата подкрепа, която ми даваш и си ми дала досега!! Прегръдка! ☀️ Благодаря ти!
  • Зиги, наистина ги пишеш текстовете ,така завъртяно, изпълнени с хумор, присъщ само на теб, че вече съм сигурна, неподражаем си и се радвам, че винаги ми доставяш голямо удоволствие , когато те чета. Радвам се за теб и те поздравявам!
  • 🤣 Смути, златна си! 😆😉😎
  • А не знам, омилостивявай жена си, че ще стане ММА спаринг накрая Ами пиши го "Как се става от Зигфрид Заспалий, Зигфрид Будний" и това е Но какъвто и да е жанра, сеирджии винаги ще има, фенове също, а даже ще накараш и критиците да стават рано, за да имат с какво да запълват страничките си.
  • 🤣🤣🤣 Ами адреналинки ще имам ли? 🤣 То тя ако е там с това Лейди, предаването ще стане от “Сутрешно предаване със Зигфрид Заспалий” в “Зигфрид Будний гледа женски бой” 🤣🤣
  • Хахаха, аз пускам мухи, защото ми идват множко в главата, та малко да ги разкарам Как така ще сърдим жената, няма бе! Даже за асистентка ще ти я цаним, хем да си ѝ под око, че като дойдат такива лейдита, като описаната, да не се стъписваш чак толкова
  • Смутиии 😍 добре, че си внимавала с кафето, че вече Деа си беше изпуснала спирката и аз се чувствам гузен 🤣 щях съвсем да се притесня, ако и ти се беше заляла с кафе 🤣🤣🤣 ти обаче все ми пускаш мухи в главата, сега предаване 🤣🤣🤣 ами ако взема да направя? Жена ми ще ме изсели 🤣🤣🤣

  • Добре, че го прочетох сутрешно, изпила си кафето, че се олях да се хиля, поне да не се олея и с него
    Вземи, моля те, направи едно такова предаване онлайн, че да си оправяме сутрешното настроение с тебе
    Липсваше ми хуморът ти!
  • Не, Жабок, това е пълзящата инфлация на художествените ценности, която е правдиво отразена и в творчеството на Софи. Аз попрегедах и други нейни колежки /не че изземвам нечии лекарски функции, само в творческо отношение 😁 /. Намерих едно трио, което вършее из един апартамент под прикритие на домакинска работа в секси бельо, но съм сигурна, че и те търсят айфони. Няма да го прилагам като линк, защото наистина ще стане като реклама на попфолка. Пък и съм сигурна, че за част от читателите на Зигфрид тези песни не са новост. Ударът беше със синеоката Софка, защото това видео е съвсем скорошно. Сега се оттеглям с достойнство, за да не уморя умористите. 😁 Беше ми приятно и благодаря за разсейването!
  • Извинявай, Мария но това на гърба на Софито от аватарната ти снимка, нов вид сифон ли е, или проекция на глътнат айфон?!
  • Най-вероятно да 🤣🤣 да ти кажа, във всичките ѝ песни става въпрос за айфон, ако питаш мен. 🤣🤣
  • Има една обаче, в която тя лежи на пода, цялата в бяло и вика "Остани!". Не знам дали за айфона става въпрос 😁
  • 🤣🤣😆
  • Не, бе Зигфрид, от трона не те свалям. Намерих само една песен от 1998, която се казва "Не ме търси". Това ще да е намек от айфона 😁. Сигурно му е добре в бидето.
  • 🤣🤣 Мария, днес пак ще ме събориш от стола, така ли да разбирам?! 🤣🤣 Ако Софка е пяла за сифони, вече не знам! 🤣🤣
  • Засега намерих само една крава каратист, но клипът не е по темата, въпреки че е много смешен. Влизам в задълженията си на тонрежисьор.
  • Юри 😊🤣🤣 разсмя ме, приятел, хахаха с глас се смея 🤣🤣🤣
    Мария 🤣🤣 ако Софка не е пяла на тая тема, не бой се, ще направи някой дует я с Жаб, я с мене, и готово 🤣🤣
  • Надничам само да видя докъде сте стигнали с търсенето и какво виждам - до бидето. Ай, ай, ай! Не знам дали Софка е пяла за бидета. Ще проверя веднага.😁
  • Зиги! 😀😀😀
    Днес, загубих си айфона,
    търсих го къде ли не!
    Проверих дори в сифона
    на ненужното биде…
  • Руми 😍 ама много се радвам! Това да чувам, хората под масата от смях, но не пият 🤣🤣 Аз също не пия, и майтапът е страшен, когато аз съм единствения не пил в групичката, а най-много глупости ръся 😅🤣🤣
    Деа 😍, нееее, наистина ли?? 🤣🤣 Хем се радвам, хем се чувствам гузно 😅🤣🤣
    Благодаря ви, момичета! ❤️☀️
  • 🤣🤣🤣 Зиги, ако ти кажа, че пропуснах две спирки и връщайки се се смях сама, сигурно няма да ми повярваш....Ама си е истина🤣🤣🤣
  • Олее, Зигии..... 😄😄😄
    Под масата съм, човече, дано никой не ме види, ще помислят, че съм се напила /а аз не кусвам алкохол/,просто не мога да се изправя от смях!!! 😁😅
  • Пепи по гръбначния мозък, но като се изпънеш се изглаждат.
    То другият мозък няма гънки.
  • Пепи, голяма си работа! 🤣🤣
  • Къде са тия мозъчни гънки?

    едно време, като изтъпаниха пред НДК долу едни големи лъскави метални топки в шадравана, веднага ги кръстиха "женски мозъци", защото нямали гънки 🐒
  • 🤣🤣 Започвам усърдно да разтягам мозъчни гънки. 🤣
  • Зиги, от сутринта се протягам и вече съм, като анаконда. Петър е прав междупрешлените дискове са много важни за ръста. Те са, като мозъчните гънки, щом ги разтегнеш и вече си по-висок от другите. А, Пепи има много приятелки и винаги се интересува за тях
  • Жаб, пробвай с протягане. Забелязал съм, че като се протегна, печеля около един два сантиметра височина 🤣🤣
    Петър 1ви 🤣
    Стойчо, предаването е точно за простосмартните, така че, не се притеснявай! И ти си почетен гост 😆🤣😜☀️
    Пепи… 🤣🤣🤣
    Използвам момента и да благодаря на добавилите в “Любими”. Мили сте и вчера много се забавлявах с вас, направо ме разсипахте от смях! ❤️
  • След ходене до ...
    Не е за приятелка, не лъжи 😉
  • А кога са най-малко килограмите? За една приятелка питам 😊
  • Ама,яко си надкъсявате висините, докато прочета коментарите ви...
    Смехът е смарт за здравето на простосмартните:от тази престижна глупост която сътворих,едва ли ще се класирам за участие в реалити шоуто тази весела вечер!🤭
  • В действителност не е толкова страшно: само някакви си 1-2 см се смалява човек на ден. 😉
  • 🤣🤣🤣 Видях им сметката на всичките! 🤣 Бомба! 👍🤣
  • Малии, 1,25 съм в 21 часа, а докато заспя при положение, че не спя, ша стана колкото един сурикат
  • А ако някой реши да те мери колко си висок - нека е вечер. Тогава казвай: “Прешлените се слягат през деня и се смалявам. Естествен процес е.” 😊
  • Петър 1ви, благодаря ти! 😊 То май наистина е тъй с половините от личността ми 🤣 радвам се, че ти е харесало!

    ПС. Добра идея. И аз така ще казвам вече! 🤣🤣🤪
  • Хареса ми, Зиги. Българската ти половина е закачлива, а германската - логична и подредена. Добра комбинация! 😊

    П.С. Когато мен ме попитат колко съм висок, казвам: “192 см. Сутрин.” 😉👍
  • 🤣🤣 Боря се, ама е трудно, бре! 🤣 щом мърдам все още, значи всичко е точно! 🤣
  • Сакън, аз досега стрелях по чеховски по едни преводачи, сега и уморен хуморист! Много ще ми натежи досието. И с откачен смърфон в джоба... Ще стане смъртон. Не и не! Жив или мъртъв, не се оставяй да те уморя! 😁
  • Иринка 😍 още помня, ама примигва така спомена тук-там и чезне на моменти… айфона е виновен с интерференциите си 🤣 разбира се, се шегувам, аз винаги помня, ако забравя, ме чака кикбоксьорски удар да ми припомни 😅🤣🤣
    Мария, ти днес си решила да ме умориш от смях 🤣🤣🤣
    Младене, считам го за високо постижение ако предизвиквам коремобол от смях 🤣🤣 Много се радвам на думите ти, много!! 😊
  • Ех, Зигфрид! Така хубаво разказваш с изобретателното си перо, че коремът ме заболя от смях. Особено с тази "гостеница". Много нестандартно писане. Поздравявам те!
  • Зигфрид, няма да ги откачаме, да не ни набедят, че имаме откачени айфони.😁
  • И като се прекръсти какво стана, Зиги, я обади. Забрави ли или ти мина🤔🤭
    Готин хумор, готин.
  • Хахха Мария е, не мога да повярвам 🤣🤣 Ами сега, кво правим ако наистина са скачени айфоните!? 🤣
    Да, Жаб, ела, че лошо ми се пише! 🤣🤣 Ами, ще ти доставям фолк диви, ти вади айфони, кво ще кажеш? 🤣🤣 АйСмартМафия. 🤣
    Акеми, аз вече от отвъдното говоря. Айфонът ми оттам писука. 🤣🤣🤣
    ПП. Мария, сега пак прочетох, “айфон да ми пристане” 🤣🤣🤣 Толкоз ми е смешно, че не мога да мисля… могъл ли съм някога?? 🤣🤣
  • Тюрмюрт...убивате ме...🤣🤣
  • Зиги, да дойда да го извадя
    И що се аз тряба да плащам. Ти, за кво си са люснал задреман у унуй кресло, дан си тюрмюрт.
  • Олеле! Приседна ми консервата. Дано некой айфон ми пристане. Че то днешното поколение за тех е мъжено и женено. ☼ Ш-т! Слънчо не се пипа! Само се гледа на смърфон! Зигфрид, писали сме едновременно. Айфоните ни да не са скачени? Ти гълташ твоя, а звъни моят.😁
  • Леле излязох за малко и тука цял хор сме сформирали!! Страхотни сте!! ❤️❤️
    Краси 😍 както винаги, коментарът ти е едно безценно произведение на изкуството, бре! 😍 че и шеф станах, че и пестелив! Ех, животът е един път и слънцето ясно блее, нал тъй?! 🤣🤣 Блее, дреме, всичко прави! 🤣
    Роси 😍 вземам те, веднагически! 🤣🤣 Само моля те, не гълтай айфони, че ще затрудним Жаб с изнамирането им….. 🤣🤣
    Стойчо, благодаря ти, приятел, фон не фон туй то айфон, или както казват хората, въйфон! 🤣🤣
    Мари 😍 предлагам три милиона йени и пет айфона (Жаб ще се погрижи да ги изнамери 🤣) като заплата за великолепния колоратурен сопран. В екипа има място за всички, най по братски ще делим приходите после 🤣🤣
    Пепи, Жаб, Роси, Красе, разсмяхте ме яко! 🤣🤣🤣 Напрао нямам думи, или по-скоро, глътнах си айфона с речника и сега не знам кого да питам къде съм го затрил! 🤣🤣🤣
  • А Краси със светлоотразителна жилетка и моторджийска каска ще минава от време навреме през сцената с метлата да лъска обувките на групата и събира хвърляните от публиката сутиени и разни други интимности, останали неизядени от айсмартпоколението!
  • Можеш да ме зачислиш към екипа си, Зиги. Кандидатствам с надежда да бъда избрана сред останалите кандидатки. Прилагам обширно сиви, сребърния си медал като солистка на гимназиалния хор и аудио запис на гласа ми, за който всички казват,че е на 18 годишна и непрекъснато ни бъркат с дъщерята.
    А, да не забравя -колоратурен сопран съм! Това сведение може да ти е полезно, ако имаш някаква идея да бъде използвано в озвучаването на детски филми и приказки. Стига толкова, другото ще го видиш в сивито ми. Определям ти срок от два дни за вземане на решение. Ценен кадър съм, може другаде да ме откраднат, не стой безучастно в скъпия си началнически стол!🤣😍🤣
  • Ай,(какъв!?)фон,бе,Зигшчо...
    То пък един балкон,тя една панорама!
    Ай-фон Зигфрид,ама интервюираната може би си е загубила чипа?
    Както винаги си непоправимо тактичен и леко ироничен с аудиторията!
    Поздравления,Зигфрид!🤪
  • Мария, тя го прай консервирано.
    Щото е била в консерваторията.
  • А кой ще прави кафето??
  • Пепи, те таков щракащ шведски манекен търсих за изпълнението и кат фърляш гюбеци е най-добре. Отпред ша е Роси да са пули и припява. Пък Зиги ша бий дайре. Квазара, ша друса шкембе и проскубан перчем с китарата.Славея само ша са хили и сме готови за предаването.
    Накрая, Краси ша на изхвърли.
  • То тук заформихме хор " Бодра смяна" . Едни ще пеят, други ще гълтат айфони.😁
  • ..а аз да хвърлям боклука Пепи, някой трябва и да чисти след това..
  • музикален инвалид съм, но мога да щракам с пръсти и хвърлям гюбеци 😊
  • 🤣🤣 Зиги, вземи ма със себе си, бате! Аз съм късогледа и пея в хора.🤓
  • Нещо "коняк без чай" няма ли, Зигфройд? Зънзарикащо си стана, за какво ще ли се разсънваме, зимниьо сън да се подФане от късна есен и да му се набие в хелооуууинската тиква на горкия слушкател, че мисленето сутрин, обед и вечер е застаряваща форма на съществувание и да не бРъза, защото "не можем да си представим подобна загуба на бързане!" Времето бачка - за нас и вместо нас! Най-често отзад напред... Ай, ай, ахфоньо, защо ли ти е да го намериш? Днес намериш един, утре - нов модел излезе, ай, сиктир и перцигласа.. в лънчбеaга у хладилника - хем се зарежда от северното сияние, хем не може да звъни. Почива повече. Пести гласове. Не цепи тишината. Пусни по мегафона задремало ми е ясно слънце.. , ама превантивно, нали. Дремането е за всеки случай, а в повечето случаи в "креслото — кожено, модерно, черно, могъщо, високо, … накратко, миришещо си на парици" И нищо ли не подари на жената с армада фон дю туш за изпроводяк, Зиги?! Е, как така??! Пестеливец
  • Пепиии 😍 ти ме разби 🤣🤣 мале как ме разсмя 🤣🤣🤣 “днешната айсмартдата” не мога 🤣🤣
    Нина 🥰 здравей, радвам се, че си се смяла! То така е, аз падам от стола редовно с коментарите 🤣🤣 изобщо се чудя що ставам от пустий му стол 🤣🤣
    Славея 😍 ама много се радвам! Смях да има, тикви да има 🤣🤣 виж после и коментарите и кажи кой инстумент ще свириш в бандата ни.
    Между другото, Пепи, ще участваш нали, в реализирането на дуета Жаб + Софка. 🤣🤣
  • Човече, още съм на заглавието, а вече се хиля като тиква😂.
  • това говорене с коремите май съм го чела някога във "Вълшебната планина"
    да не помислите, че аз съм го измислила, само го актуализирах към днешна айсмартдата
  • Ооо, много се смях на разказа, а после коментарите ме доразмазаха😀
  • А така: яжте си айфоните, после ще си звъните и говорите с коремите и ще си споделяте местонахождението им с цялата жабарска вселена 😁
    жабчо се ослушва на спирка "Щастие" на коя шведска манекенка от чакащите рингтонът е Софка Маринова 😁
  • Мария, размечтах се за консервата, която ще отвориш и особено, айфона вътре. 🤣 ❤️
    Жаб, без Пепи дори не съм си помислил да правим банда. Задължително ще я вземем! 🤣 друг е въпросът, че аз там ко ще правя!! Сетих се - диригент. 🤣
  • Може ли и Пепи на мандолина
    А звученето тип Софка е така:
    Сарцето миии, разкъсаааа на парчетааа...
  • Да, много съм подходяща! -линки, линкове и консерви - моята специалност. Сега, понеже наближава време за вечеря, отивам да си отворя една консерва, понеже още не съм получила първата си заплата.😳 Нищо чудно да намеря някой айфон там! 😁 Беше ми приятно, Зигфрид и компания!
  • Мария, не бой се, екипът от мен, антиЗигфрид и другите ми “частици” няма да има нищо против 🤣 линки да искаш! 🤣🤣
    Жаб, чувам песента в главата си… покосяващо парче. 🤣 Изби рибата, акулите, медузите, и двуглавите жени в целия Космос! 🤣 Задължително ще си взема тапи, то такава музика трябва да се чувства, не да се слуша.
    А, Квазара ще викнем да свири на китара за повече драматичност. 🤣
  • Аз пък ще ти пусна част от песента ми със Софито.
    Сърцето ми разкъса на парчета
    и търся ги самотна във нощта.
    То всяко е на някаква планета,
    където разцъфтява любовта.
    Ела да търсим двама,
    тез разпилените мечти ... и т.н.
    После ша я изпея в раздел музика, ама си земи тапи за уши.
  • Имам работа! Ура! Ама нямам консерватория, само консерви.😁 Ще ме обявят за калинка! Ка-линка - идва от линк, значи връзкарка.😒
  • 🤣🤣 Значи, Мария, да разбирам, че се ангажираш като тонрежисьор за сутрешното предаване със Зигфрид Заспалий? 😜😎🤣
  • Само не отивайте на Слънцето! "Ако слънцето ме пипне, то ще изгори" 😁 😁 😁https://www.youtube.com/watch?v=itqoOyRW7oI Спирам с линковете обаче, че ще излезе, че правя реклама на Софи Маринова. 😁 Само ти илюстрирам произведението, както правя с моите.
  • 🤣🤣🤣 не мога да се смея вече бе, Жаб, остави ме без дъх 🤣🤣
    Акеми, не мога да повярвам, че някое място може да измести Япония… 🤣🤣 но пък в Космоса си е в Космоса.
    Хора, ако питате мене директно си правим една държава на някоя готина планета в Космоса и там ще си живеем.🤣😎☀️
    Хахах Жаб тюрмюрта е много важен, как нема за него да говоря?! Та аз съм обсебен от тюрмюрт. 🤣
  • Не, вадя ги после от фолк дивите. Само не питай откъде.
    То стана пренаселено с хора в Космоса.
    И спри да говориш за Тоа "тюрмюрт"
  • На Сатурн се оказа супер интересно.Даже може да измести Япония от първото място в списъка с любимите ми дестинации за почивка.
  • Акеми 😍 охооо, после какво направи с наградата от пет хиляди милиарда йен, пет айфона, три айпада и почивка на Сатурн? 🤣🤣
    Жаб, стреляш право в струните на китарата ми… имам предвид, на сърцето ми, с тея 154 децибела. 🤣🤣 а ти тея айфони на конвейр ли ги вадиш?!? 🤣🤣
    Хахаха 🤣🤣🤣
  • Даа, само че изяде два айфона.
    И пяхме " Сърцето ми разкъса на парчета и още търся да ги събера" - балада любовна 154 децибела извади Софка.
    От бърза помощ изнесоха 25 напълно глухи след изпълнението.
  • Аз ще съм третата гостенка. Също съм участвала в " Айфонът ми го няма" . При това победих лесно, защото никой не се сети да търси липсващата джаджа нейде из Аокигахара. Не
    че щяха да се справят.🤣🤣
  • 🤣🤣🤣 ееех! Следващият път златни пръстени, червено кадифе, ветрилце и пич с дълга коса! 🤣🤣 Да се чудя в кой свят съм се телепортирал! 🤣
    Жаб, със Софито дует правил ли си? 🤣
  • Зигфрид, още малко по повод чудесата на художествената трансмутация. https://www.youtube.com/watch?v=VQltuqyvG7k .Твоите възглавнички ряпа да ядат! 😁 😁 😁
  • 🤣🤣🤣 Какво ли не бих дал да го чуя тоя дует 🤣🤣 запази ми билет за следващото ви изпълнение 🤣
  • Зиг, за тоя месец ми е третият айфон.
    Но не се притеснявам, щото с последната фолк дива направих дуетен сингъл "Сополи и сълзи... И нека ме боли" на една паралелна вселена.
  • Вики 😍 явно предаването ще е вървежно, вече двама нови гости! Много съм щастлив, знаех си, че трябваше да направя предаване! 🤣🤣

    Мария 😍 благодаря ти, радвам се, че ти е било забавно!!

    Хахаха, Жаб 🤣🤣 само внимавай да не попадне резервният ти айфон в ръцете на фолк дивата, че ще ходиш в паралелна вселена да си го търсиш 🤣🤣🤣
  • Съжалявам Вики, но аз съм си първи. И направо не кафе, ами чист кофеин ша донеса. Пък и си нося резервен айфон.
  • Може и Луната да обърнеш, тя все с едната си страна към Земята гледа.😁 Възглавничките са шарени, защото телевизията е цветна, а не обратното. Много забавно, както винаги!
  • Господин Заспалий, следващия път поканете мен за гост в студиото.Вярно, че стоя малко зле пред камера, ама поне ще ви събудя. И по едно кафе ще донеса, разбран човек съм и знам какво е сутрешното кафе за събуждането
  • 🤣🤣 Жаб, ми ела, ще обърнеш всички съдии сигурен съм 🤣 Перке се ла Жаб. 🤣🤣
  • Пуркоа, каниш гъсеници, или кво завършва на ...ци в туй студио.
    Ми глей ма покани мене 1,73, левент, и с два айфона и други работи... Да разбереш, перке публиката ша издивей.
    Ма то спииш... Зиги!
Random works
: ??:??