Apr 24, 2008, 11:02 PM

Думи 

  Prose
874 0 8

Замисляме ли се за малките нещица в сивите ни дни, които всъщност отнасят гъстата им мъгла далеч и с лазурните си лъчи ни докосват нежно?... Даваме ли си сметка за думите, които чуваме всеки ден от различни хора, различни думи, носещи различни послания... Осъзнаваме ли колко струват някои думи, колко много кураж е бил нужен на човекa, произнесъл ги... и дори даваме ли си сметка какво казваме понякога? Всяка дума носи със себе си частица от нашите съдби и в даден миг ние решаваме дали да й дадем възможност да разкрие своята душа на света. Има думи, от които боли, думи, носещи мрак в нашите дни, но има и вълшебно красиви слова, напомнящи на мълния, раздираща със своя блясък тъмата на нощното небе... има толкова много думи; някои - неказани за добро или зло; други - изречени и донесли бури в хорските дни; или пък магични слова на влюбени хора, промъкнали се през цигарен дим и аромат на кафе в някоя слънчева сутрин...

Има много думи... нужно е само всеки път, преди да произнесем някоя от тях, да се замислим на каква ли пътека ще ни отведе, когато я пророним...

© Ирен Попова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Мерси на всички
  • Хубавите думи...водят към красиви пътеки...
    пишеш чудесно и проза! Хубави идеи и слова!
    с обич, мила Ирен.
  • копеле...хареса ми много!Думите носят своята тежест и човек е отговорен за своите слова!Браво!
  • Е това си го сложих на профила.Точно, ясно и кратко...
  • Поздрав за посланието в творбата ти, Ирен!
    Бях чела в руските страници нещо за думите, което ме впечетли. Сега ще ти го цитирам по памет.
    "Думите не са сила, силата са чувствата, които ни карат да ги произнасяме. Те могат да бъдат оръжие, могат да бъдат и щит.|"

    Прегръдка!
  • Браво, Ирен!Пишеш прекрасно и мъдро!
  • Пишеш зряло за годините си, браво!
    Поздрави
  • Да, Иренче, думите правят стиховете, стиховете - строфите, те пък във вид на куплети - песните. Трябва да се опитваме да правим живота си песен, но и да внимаваме какво казваме, да се замисляме на каква пътека ще ни отведе отронената дума. Днес посвещавам моите думи за теб в едно мини-стихотворение. Пожелавам ти винаги да имаш философия за всичко, което ни заобикаля! Успех, чаровнице!
Random works
: ??:??