Aug 27, 2021, 10:57 PM  

 Дупчести истории 2 по T 

  Prose » Narratives, Fantasy and fiction
291 0 5
Multi-part work « to contents
6 мин reading

      Страхотен спазъм сгърчи тялото му и му трябваха няколко минути за да се съвземе и рестартира. .. Хм, , това ВЕЧЕ се беше случвало .....

 

      Невярващ на очите си, Т старателно обходи околната обстановка, сравняваше камък по камък всичко около него и даже започна да му се струва, че взривът е бил някаква халюцинация. До него от тръбата продължаваше да капе странната бистра течност,

      Той отиде до пернатата и внимателно започна да я откопава - накрая лицето й се показа, а устните й промълвиха ‘ ...БигМак ...’  понесе я на ръце и я постави на гръб до таксито си, П и М кротуваха вътре ... Бабата все така си изпълняваше ритуалния танц ...

 

      Нещо не се връзваше.

 

      Всичко беше същото, но някак си различно от преди взрива. Т си спомни за последвалите събития, таксито си забито в отсрещната стена и ... Първата му работа беше да съобрази, че това вече се е случвало и пак същото предстои .. Китката на лявата ръка го дразнеше и след внимателен оглед забеляза там пулсиращо кръгло червено петно със синя точка в средата, не го болеше, просто пулсираше успокояващо. Нямаше време да му обърне внимание, защото трябваше да си спомни какво точно се беше случило и колко точно време оставаше. Беше изхвърлил П и М от таксито, гърмящата смес беше образувала извънредно запалим облак и после – таксито беше прелетяло до тунел в отсрещната стена ...

 

      Нямаше време.

 

      Поне доколкото си спомняше, отсрещната част от бетонната греда под тях беше останала без поражения и можеше да довлачи Пернатата до там ... След известно колебание той понесе Пернатата към другия край ... и ... не изгасналата ракета падна, последвано от ....

 

БУУУУУУУУУМ

 

Ударната вълна го запрати настрани или надолу ... съзнанието му угасна...

 

Страхотен спазъм сгърчи тялото му и му трябваха няколко минути за да се съвземе ...

 

      Т отново огледа околната обстановка и реши, че … всъщност самото такси , напъхано в тунела представляваше вероятно най – безболезния и спасителен изход, имаше вероятност да се измъкнат някак си през този тунел ... изхвърли П и М оттам, положи пернатата в седалката, стегна я с предпазния колан и направи същото за себе си ... И ... чакаше взрива ... забеляза, че синьото петно на китката му си беше увеличило размера, а пулсациите бяха станали по – бавни ...

 

БУУУУУУУУУМ

 

      Таксито подскочи, завъртя се неконтролирано във всички посоки и задницата му с трясък се заби в тунела ... Няколко секунди му трябваха на Т да огледа ... Главата на Пернатата се беше килнала настрани неестествено, скоростният лост се подаваше от гърдите му ... В съзнанието му като мълния блесна спасителния вариант – ясно се виждаше голяма метална тръба , на места доста разкъсана, вътре се виждаха остатъци от стълби – започваше от пода на бетонния тунел, върху който бяха намерили временното си убежище , другият и край се губеше в тъмнината, спускайки се надолу в дупката ... Задницата на таксито започна да се смачква под тежеста на ... и всичко угасна ...

 

Страхотен спазъм сгърчи тялото му и му трябваха няколко минути за да се съвземе ...

 

      Т вече знаеше какво ще види ... затова извлече Пернатата, измъкна от таксито си всичките налични въжета, завърза единият им край за стърчащите тръби , върза девойката за другия край и пусна въжето надолу ... понечи да слезе и той , но ... измъкна от багажника няколко празни шишета и ги напълни с безцветната течност ... напъха ги в ризата си и се спусна по въжето ... бързо разгледа възможните пътища за спасение ... въжето беше достатъчно дълго, Пернатата висеше доста учудена над бездната, а тръбата която видя се намираше на ... няколко метра встрани, за щастие там конструкцията беше поддала и свръзката между бетона и тръбата липсваше, имаше достатъчно място двамата да влетят вътре ... Т слезе до Пернатата и се опита да залюлее въжето .. Пръв опит .. пети опит .. някакъв половин метър не достигаше до спасението ..

 

БУУУУУУУУУМ

 

Страхотен спазъм сгърчи тялото му ...

 

      Т вече знаеше какво точно трябва да направи. Разгледа синьото петно на китката си – беше огромно и от червения кръг се виждаше едно тънък обръч ... Напълни бутилките с течност, върза Пернатата, пусна я надолу, като старателно премести горния край на въжето с два метра в нужната посока ... залюля .. раз .. два ... три .. и двамата влетяха вътре. Бързо се отвързаха от въжетата и с не много голямо усилия влязоха в бетонния тунел ... Там беше чисто, приятно , покрито с ...

      Т отпи малка глътка от течността и честотата на пулсациите се ускори, синината почти изчезна .... Грабна за ръка партньорката си и се затичаха в посока, обратна на дупката ...

 

БУУУУУУУУУМ

 

      Ударната вълна ги запрати навътре. Съзнанието им постепенно започваше да се връща ... двамата лежаха на пода, бяха се вкопчили един в друг и се притискаха със всички сили , чувствайки как напрежението и ужаса им започна да изчезва ...

 

» next part...

© Пламен All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Да се връщаш във времето назад, това си е мечта на човечеството.🙂
  • Роси, Том Круз ряпа да яде в неговия филм Edge of Tomorrow (2014) , там си се кефи сам, тук отива към лудница от времекръстосвачи и времеядци .😲👀😲.
  • Повтарящо се събитие, като кадър от филм! Шанс да го промениш стига да имаш ум и смелост за това! 🙂 Чакам следващата част!
  • Генек ... 👍
  • Удоволствие!
Random works
: ??:??