May 15, 2022, 9:44 AM  

Глупаво е 

  Prose
693 0 13
2 мин reading

Глупаво е, да се събудиш и да кажеш " И утре е ден".

.........................

Глупаво е, да те смятат за глупак, глупаци. Все пак и те са хора.

..........................

Глупаво е, да чакаш влак, където няма релси. За всеки случай погледни семафора.

.......................

Глупаво е, да подаряваш рози на крава. Подари ѝ сено.

........................

Глупаво е, да смяташ, че летиш, докато падаш в пропаст. Приземяването е различно.

........................

Глупаво е, да търсиш клетката на Homo sapiens в зоопарка. Той е пуснат свободно.

........................

Глупаво е, да се качиш на върха на сметище и да извикаш "Обичам те". Ами мирише особено.

.........................

Глупаво е, да отглеждаш водни лилии в пустинята. Има си места за това.

.........................

Глупаво е, да забравиш, защо си пиян. Ще трябва после пак да се напиеш.

.........................

Глупаво е, да държиш ръката на някого, за да не паднеш, защото Земята се върти.

........................

Глупаво е, да подариш сърцето си в месарница. То и саламът е нещо.

.......................

Глупаво е, да чакаш да умреш, за да те обичат. Няма да стане.

.......................

Глупаво е, да питаш, кой е Бог в ада. Там всички го знаят.

.....................

Глупаво е, да си вълк в овча кожа сред вълци. Разбира се, ако не искаш да те изядат.

.....................

Глупаво е, да смяташ, че спасяваш муха паднала в супата ти. Просто спасяваш супата си.

.....................

Глупаво е, да отидеш да те изрусят, защото другите овце са бели.

.......................

Глупаво е, да ти дадат орден на милосърдието, защото убиваш.

.......................

Глупаво е, да вярваш, че овца ти е написала писмо. Попитай я и ще видиш.

.......................

Глупаво е, да смяташ, че вещица с метла е дошла да почисти къщата. Ти си имаш метла, не ти трябва вещица..

......................

Глупаво е, да искаш да си бухал през деня, а кокошка нощем. Вероятно искаш да си старец.

......................

Глупаво е, да ти казват, че си петел, а ти да снасяш яйца. А бе, това е добро дело.

......................

Глупаво е, да приемеш, че гладна лъвица те обича. Тя просто е гладна.

......................

Глупаво е, да чакаш кукувица да ти измъти яйца. Сядай и си ги мъти сам.

 

.....................

Глупаво е да пишеш глупости. Ама е глупаво и да ги четеш. (крадена мисъл - по твърдения на Живка, писана и четена от нея. Всички права запазени.)

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Щураче, що ме хвърли в размисъл сега 🤔 дали съм луд, глупав или и двете.
    Неее, аз съм малък хитър крадец
    Безжичен, една лъжа повторена хиляда пъти става истина (пак крадена мисъл)
    Ама пък си имам единичкааа
  • Прочитайки цитата от Стивън Хокин излиза, че ако на някой Живка му се струва луда, значи е глупак. Браво, Стивън! Браво, Хокин! Първата глупачка съм аз, а имах толкова хубаво мнение за себе си ха ха
  • Аз искам да видя точни цитати на откраднатото в сравнение с тук написаното и къде и кога са публикувани. Иначе е голословие...
  • Ви, успокои ме.
  • Живка, защо постоянно крадат от теб. Аз за две години един ред не ми откраднаха. Явно хора не крадат крадени работи.
    Кате, и най-умният си е малко прост (крадена мисъл)
  • Не са стеснявайте, трябва от време на време да се крадва...шато е голяма криза, гладни и т. Н.
  • Сега ако се съглася с написаното значи съм умна, а ако не се съглася значи съм глупава.
  • Не, благодаря ще стана много умен.
  • Искате ли още да краднете щото имам още...
  • То, че съм без ум си е истина.
    Филипе, в сайта ме лекуват за шизофрения, циклофрения и всякакви лудости с ния.
    Живке, кво е туй Д!
    Крадах го от умни хора.
  • Също като вас... Д!Това последно откъде го крадахте, обяснете на " собственика" на сайта...
  • „Проблемът с умните хора е, че изглеждат като луди на глупаците“
    Стивън Хокинг
  • Глупостта е състояние в което се изпада, поради липса на мъдрост И понеже глупостта е безкрайна, безумие е да се занимаваме с нея
Random works
: ??:??