Mar 18, 2021, 11:27 AM

Кучета и котки може... 

  Prose » Narratives, Humoristic
627 2 10
4 мин reading

Преди малко надлежно ми пратиха "изискванията" на един образ към нежната половина от човечеството. Пичът решил да ползва суратдувара за табло "малки обяви" с цел да намери своята Дулсинея. Чета аз, чудя се да му тегля ли една сочна сръбска попръжня и да уважа родата му по женска линия, или да не му тегля. Не му теглих, ама това ме наведе на няколко мисли. А какво прави едно АПИ (*да се чете като "автор пишещ истории"), когато го наведе нещо на мисли? Пише. 

 

Мъжете винаги мрънкат за алогичната женска логика и затова как искаме всичко веднага (не, господа, това че не сте ни купили шоколад навреме не е извинение) и как чакаме принца на бял кон, пък то такива нямало. Обаче когато се стигне до техните собствени претенции, те са супер логични. Интересно защо обаче, не звучат така. Ето пример.

 

Жената трябва задължително да е модел на Виктория Сикрет и да изглежда зашеметяващо по бельо, вечерна рокля, без нищо, след като 2 дни не е спала заради болното ви дете, докато рине обора на кравите и сменя задната лява гума на семейното МПС.

 

Ако си позволи да не изглежда перфектно в която и да е от тези ситуации, моментално е "дропла", "мърла", "смотла" и тъй нататък. Докато, ТОЙ може да се чеше по шкембето, докато се валя на дивана вече трета седмица с тоя анцуг и тениска (К'во искаш ма, карантина е?) 

 

Обаче неравенството продължава. Защото каква съвременна жена е това, без да е завършила курс по Кама Сутра в някой ашрам в Индия? 

 

Ако ли не и някак идеята за тройка с колежката му от деловодството или пък сестра й не й е по вкуса, задръстена е, брат. Не ги разбира тия неща. А, и ако тя поиска тройка с негов колега или братовчед му, мани таа е парцал! 

 

Понеже любовта на мъжа минава през стомаха, трябва и да е печелила минимум Мастършеф, иначе нищо не може да се сравни с гозбите на мама...

 

Щото ако не му плейтне едно патешко магре с доматено конкасе и малиново кули за десерт, той тая помия няма да я яде и заминава директно при Жорето за тройка кебапчета.

 

Но, той не иска да е мъж-касичка, затова търси и жена, която да има доходи, които да й позволяват да си плаща сама всичко, което поиска (и да не иска пари от него).

 

Щото нали сме равни? Трябва да не иска и стотинка от него, но нейната заплата да е обща, а неговата - само за колата, биричка с момчетата през уикенда, видеоигри и други джаджи. Така де, той се грижи за важните неща... 

 

Обаче, понеже той е мъж, а не някакво там леке, търси жена, която може да прави гореизброените неща, обаче да не си вири много носа.

 

Щото егото (и майка му) няма да понесат това някоя фуста да му каже, че като не може да забие един пирон в стената, не знае как да си опържи яйца и смята, че шофирането е много тежка задача, която е за някакви там пропадняци дето въртят геврека по цял ден не е мъжкарско. 

 

Като стигнахме до говоренето, жената трябва да говори, обаче само когато я питат и недостатъчно, за да накърнява егото му. Вообще, съвсем и никога. 

 

Защото никой не иска за слуша онова досадно женско дрънкане. Обаче неговото дрънкане за новата кола на оня задник от човешки ресурси е жизненоважна тема, която трябва да се дискутира на високо равнище. 

 

Изобщо, идеалната жена трябва да благоговее пред него и с радост и песен на уста да се обръща в слугиня, когато й щракнат с пръсти. Без "на работа съм", "уморена съм", "трябва да взема детето от ясла" и други подобни глезотии. Тя нали е искала да бъде еманципатка? Щом е така, ще работи и ще пее! А другото си е женска работа, така му е казала майка му! 

 

Сега ще кажете "айде стига, това е измишльотина". И да, и не. Списъкът с изисквания е много хубаво нещо. 

 

Обаче за да имаш изисквания, трябва да имаш и какво да предложиш. Ако приличаш на човечето на Мишлен или на Грозната Бети, не е много реалистично да очакваш да ходиш с някой фотомодел...

© Бистра Стоименова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ехееее, да ме няма за известно време и тук каква дискусия се е заформила Я да видим ще ми се получи ли да отговоря на всеки един в един-единствен пост (вероятно не )

    Харпун (Костадин Шимов) Мерси
    DPP (SMooth) не съм на същото мнение. "Ценителите" оглеждат първо външния вид и малко пост фактум си дават сметка, че той изисква много скъпа поддръжка.
    PetarStoyanov (Petar stoyanov) или по-скоро - за да имаш претенции, трябва сам да има какво да предложиш.
    Блу (Blue) тези случаи са икономическа проституция, тях не ги обсъждаме. На мене също ми се прияде шоколад сега
    Миг31 (Миг) за мъжете не знам, нямам идея как мислят те (ако някоя жена каже, че герои-мъже се пишат лесно, вероятно има добра половинка, която чете над рамото й и редактира в крачка).
    Петър1 (Петър) е, а де? И аз това питам...
    Довереница (Дочка Василева) мерсии! Просто видях поста и се чудих как да го насоля тоя и така се роди това. Да обходи хууубаво целия нет, на му сега! (не съм ли зла, хи-хи)
  • "Изобщо, идеалната жена трябва да благоговее пред него и с радост и песен на уста да се обръща в слугиня, когато й щракнат с пръсти".
    Браво...
  • “...а прасета не може.”

    Що па да не?
    Може и да може, Бистра долна черта Стоименова (Бистра Стоименова)
  • Бистра яко ги бистри и дано няма политически амбиции. А относно иззискванията , те мъжете така си говорят , но 99% не са имали право на глас при "избора" си. Не е опасно и султана е бил под чехъл ... Живот!
  • Така де. Зимна пандемия е. Тя ще премине в лятна /няма да ни пускат да ходим до морето/, тъй че да ядем шоколад колкото си искаме.
  • Ох, БЛУ...., хайде сега е зимна пандемия / мишелинчо се е скатал под дебело яке и не му личи /както не личи нищо и под перхидролената грива на фотомодела, но тя като го видя и пепрудите в стомаха й вероятно са казали '' той е..''....И на мен ми се прииска шоколад
  • Колко опровержения точно на написаното в последния абзац има - човечето на Мichelin с фотомодел. Какво има в главата на фотомодела и в портфейла на Мichelin-чо друг въпрос. Измествам темата. Да бъдем реалисти. Отивам да си купя шоколад.
  • Най ми хареса последния абзац,... а извода като че ли е, пожелавай малкото за да го имаш...
  • Мрънкала има и винаги ще има, ама и ценители също
  • Браус,хубао си го рекла.Поздрав.
Random works
: ??:??