Sep 6, 2007, 9:24 AM

Много обичам да крада 

  Prose
1688 0 31
2 мин reading
 

                                             Много обичам да крада


  Много обичам да крада, даже повече, отколкото да лъжа. Крада си някой готин лаф, някой жест. Най-много съм откраднала от приятелката ми Сийчето.

  На гости сме им. Мъжът й и се кара, че не е нарязала тънко луканката, а тя го гушка и му казва:

  • - Жоре, хайде ела с мен до кухнята и за последен път ми покажи как го правиш!- после ни намига, щипва го по дупето и ни казва:
  • - Ние малко ще се забавим, вие не се притеснявайте, пийвайте, хапвайте...

   А аз какво правех:

      -     Като не ти харесва, нарежи си я сам! Ще ме излага пред хората! Не те ли е срам, че съм напазарувала... - тука в яда си лъжа яко и се започва. Дума-дума вади.

      -      Кой пазарува в тая къща? Ти луда ли си или искаш и мен да ме побъркаш?! Та ти не знаеш колко струва един хляб.

      -      А кой пере?

      -      Пералнята.

      -      Добре, не си зададох правилно въпроса. Кой простира, а?

  На гостите им става интересно и се опъват удобно да ни гледат. Същински сериал сме.

  Сега, след курсовете при Сийчето е друго. Обаче винаги си добавяш и нещо свое, защото... Веднъж използвах лафовете на една друга приятелка и моя като замахна... Добре, че бягам бързо. Та ето новия подобрен вариант:

  • - Защо не си нарязала и луканка?
  • - Мило, ти я режеш по-тънко!
  • - Е, все аз ли?
  • - Добре, иди до кухнята, аз ей сегичка идвам да видя как я майсториш, за да се науча най-после и да не те ядосвам само.

   Той отива, а аз силничко разказвам на гостите колко ми е добричък.

  • - Чувам, чувам!

   След тия думи продължавам да обяснявам, обаче по-тихо, в кой магазин съм си харесала една блуза. Влиза милото с чинията и пита:

  • - Кажете ми какво да я правя?
  • - Нека аз отговоря! Ами мило, целуни ме!

    Мои приятелки пък крадат от мен, но винаги си дослагват и нещо свое и...няма разправии. Ако не крадях толкова и не послъгвах, синя щях да си ходя. Вие защо мислите са ми сини очите. Сега съм една лъжлива крадла, но без скандали. А по-рано какво беше? Понякога бях синя... понякога - добра.

    Обаче до такава степен сме се оплели в лъжи и кражби, че като се събереме с приятелските ни семейства става много гадно. Ние почти еднакво говорим, жестовете ни еднакви.  Даже мъжете ни казват:

  • - Абе, момчета, тея наш'те ни подлудиха. Ние дори не можеме да си ги менкаме, защото коя и да хванеш, все едно, че си със собствената си. Ега ти!

    Ма да ни менкат бе, на нас ни е все тая. Въпросът е да нарежат на тънко луканката. Ние не сме чак толкова капризни, въпросът е да не я режем ние.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Но само понякога...съм синя иначе все съм си добра напоследък. Моя спря да ме бие, болели го ръцете от моите кокали. Как ли нема да напълнея.
  • понякога съм синя и добра....

    хи-хик*
  • Ангар, просто ми се обаждаш и аз всичко ще ти кажа!!! Зина, благодаря ти мила! И на теб, Атанасова ти благодаря!!!
  • Яко
  • Какво да кажа, освен и тук да го повторя:
    "Откакто разказите ти чета,
    пред някаква дилема щом застана,
    аз винаги се питам за това:
    "- А как ли би постъпила Светлана?"

    От всички може да се краде, но най-много от тебе! И нямаш изчерпване!
  • Магдаленче, кради си колко ти душа иска, разрешавам ти! И аз си мисля, че съм светъл лъч, а мъжът ми ми вика: Да ми светнеш, та да ми гръмнеш! За него съм гръмотевичка и купеста облачност, защото съм му собствена. А преди да се оженим и слънчице бях...Скоро ще почна да чета прогнозата за времето по некоя кабеларка, както е тръгнало.
  • И аз си откраднах малко смях от теб. Тук има в изобилие.Светъл лъч си ти , Светле! С обич.
  • Веси, нали се сещаш, че е взаимно!!! Благодаря!!!
  • С тебе лягам с тебе ставам...
    Само като потърся Лажова и ми излиза твоето име...
    Не мога да те сбъркам...чета си и се смея...и се радвам, че те познавам
  • Алиса, нали се сещаш, че ти ми подхвърли за "синя и добра" и глей какви ги свърших! Нас не трябва да ни събират. Пропях, една дума каза и...разказче. Ти ако ми кажеш цяло изречение, аз цял роман ще оформя за нула време. За виното трай да не се разчуе...Обичам те!!! Стами, заповядай пак!!! Незабравима, ти днес беше розовата Барби!!! Да идвам ли на вечеря, яденето готово ли е вече?
  • Деси, аз крада, ти записваш, после ако ме издадеш, ще кажа, че лъжа. Така да знаеш! Гушкам те!!! Мая, аз пък си откраднах от вас...тиган. Ама защо ли ми е като вече имам десет, а Васето си готви само в един, дето му е любим. Хич не разнообразява това момче, защо ли крадна и аз не знам?! Ице, чакай ме, отивам за водка, щото не издържам вече! Катерина, ти ме усмихна, благодаря!
  • Ама лошо няма де, който ме харесва и така ще ме остави - това ще ми е лафа на седмицата, открад!!! Сияна...и ти мен!!! Петинка, като ти я нарежат дебело, после да не ми се оплакваш! Анета, благодаря ти, че ми разрешаваш! Кражбите продължават Танче, наистина си е изкуство! Целувки!
  • Крадла такава...
  • Какви интересни самопризнания
    Хехее усмивчице ,благодаря за настроението!!!
    Цун и гуш Светле
  • Поздравче,страшно много ми хареса....накара ме да се смея от сърце!

  • Нямам думи!!!
    Поздрав и прегръдка!!!
  • Светланке, като почне менкането, първо да си при мен. Имам нещо за теб, ама на ушенце и на интимна водка.
    Жената те познава и знае, че съм в сигурни ръце. Поздрави!!!
  • ще ми се наложи и аз да си открадна нещо - май е доста полезно
  • Тъй,тъй... давай кради, лъжи..., квот дойде на лентата!
    Нали знаеш, че аз си записвам... "Хрониките на сърничката"! Такива едни работи, си водя..., наръчници за жени!!!
  • Това си е изкуство,женска стратегия!
    Браво Светле!
    Целувки и от мен!
  • Кради, кради Светле, че да има и ние какво да краднем от тебе
  • Айде още една кадла...
    То, Алиска си крадна от мене, била съм и някаква си "малка" муза...-ама ха!
    А аз предпочитам да съм Муза, но и с бяло вино и луканка, пък даже и да не е нарязана на тънко!
    Светланке, обичам те, ама много!!!
  • Радваш!!!
  • Бе да не се боя аз, то като се знам каква съм - каквото ми се лепне, отърване няма ...
    Ама лошо няма де, който ме харесва и така ще ме остави
  • Много е заразно, Етчи! Но леко преминава, не се бой!!!
  • Ох, не знам какво да ти кажа. Сериозен и наболял е въпросът с ... луканката и размера .
    Пък за краденето, то това не е крадене Светле.
    Доброволно отдаване си е направо. Менкане (въх и аз краднах една дума)
    То май прилепчиво заболяване твойто.

    Поздрав и усмивка от мен за теб.
  • Това е!!! Какво друго да си говориме. Схванала си бързо схемата...или си я знаела, а хитрушо?! Ани, мерси!!!
  • Жени, за тебе всичко може, кради си на воля!!! Ей, Белоснежна хубавице, ти съмняваш ли се в мен?! Прегръщам те!

  • Синеочке, ама как добре си ги овладяла... женските хитрости!
    Гуш*
  • ))
    Ей, шме превърнеш в крадла сега!!!
    Може ли да си пооткрадна туй-онуй?!

    Самороден талант си, да знаеш, Светле!
    ))
  • Кажи ми нещо, каквото и да е, Зари!!!
Random works
: ??:??