Apr 26, 2007, 6:40 AM

Не случих на жена 

  Prose
992 0 7
1 мин reading
 

Не случих на жена


Цялото нещастие в мен се е събрало на света, не можах в живота да случа на жена. Три пъти в обредната зала се подписвах и после незнайно как, но все увисвах. Цял живот търся аз идеалната жена, но, уви, всичките не струват до една. Първата се казваше Мария - голяма любов, тежка сватба и страшна олелия. Мимето беше първата по красота, досущ в поезията, както е описано това: „нежна кокетна и шик издокарана, но с работа всякъква скарана". Изпокарахме се за домочадието - в това не и било призванието! Всеки мъж на улицата след нея се обръща, каква ми е файдата, като бомба паднала е в мойта къща! Накрая хванах я с любовник - страшна излагация! Веднага изпратих я на номинация. Вторият опит беше с Петрана. Ей, да ви кажа, домакиня голяма! Но не беше за пред хора, облякла се като, че ще чисти обора. Поне да си затваряше устата без моя намеса, оказа се и по душа невероятна простакеса. Едва се отървах от това чудовище дебело, с години се точи бракоразводното дело. Този път реших да си търся умна жена. Нинчето професорка по история била. Но, уви, и тук ударих на камък: и животът в историята не бил никак сладък. Не спря доклади да ми развива, няма като жена, поне веднъж седмично, косата да си навива! Не млъкна изобщо докато бях с нея, писна ми и менюто в ресторант „Орфея". Сега съм щастливо разведен, повече от жена не ще бъда подведен. Харесал съм си една, но е чужда, нали разбирате, като мъж в нужда. Намирам я за перфектна, като и моите три преди брака, ако я взема и тя ще излезе същата сврака. Затова се и срещам два пъти седмично тайно с нея, охажването и флиртуването добре ги умея. Сега сме гаджета - нося и рози, кали и гладиоли, за предпочитане е пред пеньоари, скандали и печени карфиоли!

© Мими All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Проблемът на мъжете е, че се женят за опаковката, а трябва да живеят със съдържанието. Казано по-просташки звучи така. Мъжът се жени за дупе, но трябва да живее с инат рогат. Докато уври пустата глава до толкова, че да се сетиш да четеш и съдържанието и хоп... половин живот отминал.
  • Не случил на жена,но какъв късмет извади с любовницата...Те жените са гадни,той си е перфектен,но без късмет.Дожаля ми за него.Браво Мими!!!
  • Разгеле, осефЕрил се е юнака, ама нейсе!
  • Спомних си един многовековен виц! И ще прокоментирам в неговия дух! Докато четях първите 2/3 от разказа в главата ми се вършеше мисълта, че става въпрос ... (тук си трябва червена точка, но много голяма !) ... за лезбийка, пък после стана ясно, че за лезбиец! (Спомняте ли си този виц?) И затова види ли мъж и жена, все на жената ще налита! Тогава така му се пада!
    А иначе главният герой си е просто без памет! Нали човек се женеше поради липса на опит, развеждаше се поради липса на търпение и се жени втори път поради липса на памет! А той без да има парите на Елизабет Тейлър, иска да се сравнява с нейния акъл! Да, ама не!
  • Супер си!
  • Има и такива случвания.
  • е те това е!
Random works
: ??:??