Jan 21, 2022, 6:26 PM

 По стъпките на изгрева (1) 

  Prose » Others
800 5 7
Multi-part work
1 мин reading

Прераждане

 

 

 

 

Смееш ли да питаш?
 

Къде се губиш, страннико...
Затвори вратите си и дори не се обади...


      Мълчи ми се. Не от 7 месеца, а от много повече. В стремежа да съм „там“ и да бъда най-добрата версия на себе си. Дотолкова правещ компромиси, загубвайки очертанията на образа си. Дотолкова даващ, удрящ се в стените на консуматорството. Което, от своя страна, дори не посмя да се усмихне...
      Останаха чуденките. Кому беше нужно всичко това и защо навикът има такова дяволско лице?! Сега разбирам, че погребах себе си за втори път. И подозирам, че тя ме вижда между онези четири стени. Там, където оставяш присъствието си със затворени очи и притворени студени устни...
      Но се изправих рязко, така, че всичко пред очите ми почерня, а изплувалата картина ме влюби като за пръв път. Дъските на ковчега изпукаха като сигнал за нов старт. Цветята, шокирани, литнаха във всички посоки. Усмихнах се по онзи начин, който все още помниш. Хм... и се запътих към морето.
      Вече не се наричам мъртвец. Очите ми, виждащи новите възможности, мигат срещу всички изненади на живота. На таблото на мислите ми – висящо наученото, личащо по тъмните ми ириси.

 

 

Вгледай се. Еуфория е, нали?
Време за прераждане!

 

» next part...

© А.Д. All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря Ви, приятели! Чувството е като да се прибереш у дома сред своите
  • Трудно е да бъдеш най-добрата си версия. Липсваха ми творбите ти.
  • Да, време е, харесах! В Навиците, колкото и спокойствие да има, не ни правят свободни.
  • О, да! Прераждането е наложително в този случай!
  • Казах ли ти аз "Силата е в "тихото обичане".".капка по капка отдадена ТАМ е импулса за Прераждане тук! Липсваше ми! Благодаря!
  • Време е, Страннико, да ги разпериш тия крила и да полетиш ..
  • Доживях! ❤️
Random works
: ??:??