Nov 7, 2017, 12:57 PM

Поредният 

  Prose » Narratives
660 1 1
1 мин reading

Не желая да звуча егоцентрично, но не мислите ли, че гастрономията върти света?
Че тя е навсякъде около нас?
Е, може би, поне в развитите страни...

Работите до пот и сълзи от сутринта, а в обедната почивка отивате на обяд в близкия ресторант или на горчиво питие в близкото кафене...
Мечтаете си за онази красива, вълшебна жена, която има най-прекрасната гръд, която сте виждали, и след 2 месеца мъчно събиране на нужната смелост, най-сетне я каните на по кафе в новооткрития столичен бар...
Имали сте тежка седмица и единственото ви желание е да излезете в петък вечер с приятели, просто да разпуснете в някое заведение...

Извинявам се. Гастрономията не върти света, светът се върти около нея.

По баровете има повече веселие, отколкото в театрите.
По баровете има повече тъга, отколкото по погребенията.
По баровете се влюбват повече хора, отколкото по кината на романтичните филми. 
По баровете понякога има повече секс, отколкото в спалните ни. Сексът в мислите ни.

Следващия път, когато влезеш в някой бар – да се смееш, да тъжиш, да се влюбваш 
или да правиш тайно секс в мислите си, усмихни се на сервитьорката.

Тя и стените на бара може би са виждали повече смях, сълзи, любов и трепети от теб.
Ти не си повече от нея или бара.
Ти си просто поредният.

© Ponichka All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • На мен пък ми харесва! Не знам защо има такава оценка, но разказчето е хубаво!
Random works
: ??:??