Feb 10, 2021, 11:44 AM

Всички пътища водят до откровения 

  Prose » Narratives, Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
542 3 30
1 мин reading

или

Всички пътища водят до "Откровения"

 

        Преди 2-3 години на едно друго място в мрежата един потребител започна да ми праща на лична поща стихотворения. По едно на писмо. Гледам - мое, от първите ми качени тука. Следващият път пак мое. И понеже не искам да ме знаят всякакви, си трая анонимно, но се чудя защо ми ги праща. Обаче продължавам да си трая и не му отговарям.

        След известно време започва да ме догонва, както се казва, във форума, и там да ме репликира с тях. Кога с цяло, кога с куплет, пак от  моите.

        Ясно какво търси, но защо с моите? На края реших да го питам от далече на лична:

        - Защо ми пращаш тези стихотворения?

        - Защото съм ги посветил на теб - и като започна едно словоизлияние...

        Направих си снимки на страници в сайта тука, пратих му ги с текст "Това са мои стихотворения, този профил е мой, благодаря ти за посвещенията, но ще те съдя за авторско право".

        Умрях от смях. Да ме свалят с мои стихове.

        След няколко дена видях, че свалячът-поет  си е изтрил профила.

 

**************

от тогава ме гони параноята и подлагам всичко на гугъл, упсссс, проверка!

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Златна! И на теб хубав ден от мен!

  • Благословен ден, palenka (Пепи)!
  • За това си обслужвайте профилите редовно, да не ви се случи "с моят профил по моята глава!" 😅
  • И на мен са ми се случвали куп абсурди, но чак такова нещо... 😆😆
  • 織工夢の (Акеми Йошида) - никой не е застрахован от таквоз умиргане! 😅
    Дето се казва, и на твойта улица ша цъфнат вишните!
  • УмрЕх...
  • Скитница - случки разни, и забавни, и безобразни, а нетът е като омагьосана гора - никога не знаеш какво ще ти дойде до глава!

    Вальо - не си още, но не се знае! За това не ме ядосвай повече с това триене! И аз тука прописах разкази. Така че само трай да те обичаме!
  • Пепи, страхотна историйка
  • в началото само очерци, пътеписи и стихотворения качвах
    а първата ми публикация беше в 6ти клас във в-к "Народна младеж", но няма да кажа каква.

    помня ли какво съм чела? Пращай!
  • Теглило го към мен. Кой знае на още колко ги е пращал, и коя клъвне.
    Прийоми разни. Стихчета. музикални линкове с поздрави за каквото се сетиш, честитки за празници...
  • Стойчо - нали знаеш, че едни от най-трудно доказуемите неща са, че ти си оригиналът на откраднатата самоличност. По-лесно е да осъдят някой за убийство при липса на труп. Лесно им е на патологичните лъжци, защото те сами си вярват и не съзнават, че лъжат.
  • Е,и аз да се "похваля":един човек ме упрекна,абе направо ме нарече...
    Защото знам кога е започнала Балканската война и в кои полкове са служили дядовците ми,бил съм плагиат!.А аз пазя уволнителния билет на редник Станьо Стойчев Петров-мерач тежкокартичар в 28 Загорски пехотен полк,като семейна реликва!
    Тъжно ми е...
  • генек (Георги Коновски) - съв_падение! 😅 и то просто 😅
    просто съв_падение е оня!


    пп
    добре, че ми е корава главата
  • Комедия ..трагедия която се случва на Пеппи!
  • Че каква по-голяма похвала искаш?
    Някакъв шумен "шоумен" беше свил моя история. И, когато се засякохме в София и му казах, отрече - била си негова, предната година я измислил. Цъфнах му "Луд Труд" отпреди повече от 20 години... Рече, че е просто съвпадение. Впрочем, виждал съм мои неща и с женски подпис.
    Ми... Историците да се занимават... То и тук един вдига постоянно врява, че някой го заимствал, пък съм го блокирал и не го чета, не мога да отсъждам.
    Добре, че съм скромен и непретенциозен.
  • Миг31 (Миг) - смей се! На чужда глава и сто камъни са ѝ малко, дори и нейни да са

    РосиДимова (Росица Димова) - веднъж да се намери и на мен някой да ми прави посвещения...
  • На това му се казва да ти прецакат флирта!🙂Голям смях!
  • Яките Отклонения водят до "Откровенния" ! Смея се с глас!
  • Блу (Blue) - 😅
  • Горкият човечец! Такъв каръшки късмет.
  • di_t (T.) - толкова смешно и забавно ми стана, ама от де да го знам, че така ще се стресне. До някъде пък добре, че беше той, та ме подсети да започна да влизам отново.
  • Що така си стреснала човека?
  • Наде, Руми - 😅 😅 😅
  • Умрях от смях...с твойте камъни по твойта глава! Е няма лошо, човекът е ценител
  • mislitel (Георги Каменов) - да. И понеже вчера някъде в коментарните полета стана въпрос за парадоксите и изненадите в мрежата, реших да я публикувам като такава случка.

    А между другото, в началото, като започнах да шаря активно в мрежата, се учудвах колко много талантливи мъже има, до като не започнах да получавам повтарящи се и да ги следя от къде ги "копват"

    ЗАВЕТ - само да не ме свалят с моите!
    ВАЛьО - ти пък си егати самоубиеца!
  • Извинявай, Пепи, но умрях от смях. И аз имах един такъв - аз напиша стих, той го омаскари по дебелашки и циничен начин. И така всеки ден - аз пиша, той окепазява. В друг сайт беше. А не рекох, едва издържах (Щурчето ми помогна), контрирах само със стихове. Накрая, админите му изтриха профила.
  • Ееее, ама ето аз в коментарите съм я пропуснала, пък сега прочетох.
  • Тази история си я споделяла няколко пъти из коментарите 😋
    Ми, либоф 😂
    Поздравявам те.
  • iren5 (Ирен) - аз за това не се стърпях и го попитах, мислех, че е разбрал, че е мой профилът тука и ми се прави на интересен.

    Аз ги качих в началото на регистрацията, А когато той започна да ми ги праща, бях от дълго време в застой и нищо не качвах. По-скоро си е мислел, че е някой забравен профил и няма да се разбере, че не са негови "посвещенията".
  • Параноя, параноя, ама си е и погалване на Егото. От толкова стихове, баш твоите избрал. Ако и това не е сродната душа - здраве му кажи!
Random works
: ??:??