Nov 30, 2022, 11:10 AM

 155 думи: Куклата 

  Prose » Narratives
304 3 9
Multi-part work « to contents
1 мин reading

С всяка изминала крачка и вик на Катя, майка ѝ се убеждаваше колко е права когато мъмри баща ѝ, че много угажда на дъщеря си. Всеки ден, прибирайки се от офиса, той носеше подарък на своята принцеса. Все по-голям и по-скъп подарък. Майката се страхуваше, че Катя ще се превърне в разглезена и егоистична дама. Не знаеше вече какви аргументи да използва, за да обясни, че нова кукла Барби не ѝ е нужна. Момиченцето лягаше с бялата си рокличка на земята, тръшкаше се и ревеше така, че всички в МОЛ-а да разберат за драмата.

 

- Миличка, виждаш ли босоногото момченце на входа? Попитай го дали иска някой нов модел играчка, и ако е така, ще ви изпълня желанията! – след тези майчини думи лицето на Катя засия в чаровна усмивка. След разговор с момчето, обаче, се върна натъжена.

- Мамо, не искам вече тази кукла. Искам да идваме всеки ден и да носим храна и дрехи на Тео.

» next part...

© Боряна Христова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Да, Джаки, много са важни посятите семенца от родителите! Благодаря ти! ✌❤
    Тоти, и аз все това повтарям. 😊 Благодаря! 🍀
    Мари, както повечето майки. 😉 Благодаря ти много! ❤
  • Поздравявам те! Така се изгражда ценностна система. Умна жена се оказа тази майка. Аплодисменти и за нея! Чудесна поредица, Боби!💖
  • Важното е не само какво казваш, а как го казваш. Много е хубаво.
    Поздрави! Успех!
  • Детето е още чисто, в душата му пониква това, което родителите посяват. Трогателно!
  • Благодаря ти, Генек! 😊
    Нинка, така е. Благодаря ти! ❤
    Скити, когато ти докоснат сърцето, така се случва. Благодаря, че отново си тук! ❤
    Миночка, беше подтикната Катето, да. 😉 Благодаря, че ме четеш! ❤
  • Хареса ми Ким.Има въздействие върху психиката на Катя,която се превръща в състрадателна.
  • Интересно е, Ким! Радвам се, че малката дама е направила правилният избор!
  • Възпитанието на ценностите става в детска възраст. Браво, Ким!❤️
  • Хубаво.
Random works
: ??:??