Победата на Тръмп е печален край за редица влиятелни фигури в Америка, а също и в Европа. Всеки нов владетел сменя изцяло антуража. Ще видим как като кегли ще паднат Макрон, Шолц, Урсулка фон дер Лайнен и пр. Нашите ПП-та ще изпаднат в голяма немилост пред следващия посланик на САЩ у нас. Синчето на Байдън ще изгние в пандиза, а таткото вероятно ще ритне камбаната. Най-лоша ще е, обаче, съдбата на Зелен Еугленски. С доминацията на републиканците в конгреса Тръмп ще се окаже с изключителен властови ресурс. Всякакви помощи за Украйна ще бъдат спрени. Тази страна ще забрави за НАТО и за ЕС. Може би това ще е за доброто на страни като България. Защото представете си една мощна Украйна в ЕС и в НАТО. Тя ще погълне страни като Германия, Франция, Испания, Италия, чрез открита доминация, а какво остава за нас и Румъния. Силна Украйна би означавало силна украинска мафия и тогава България, бидейки член на ЕС, ще се окаже в лапите на един нов - украински СССР. Украинската мафия ще властва не само по родното черноморие, в проституцията и в хазарта, а също и в банките. Изобщо България ще бъде напълно заличена при подобен сценарий. От друга страна една слаба Украйна ще значи дюшеш за българите и за целия ЕС и изчистване от укро-руската мафия. Така че Бог си знае работата. Но главното достойнство от президентстването на Тръмп ще е успокояване на топката и избягването на трета световна война, нещо към което Байдъновци и Зелен Еугленски ни бяха буквално устремили. Русия е бент пред разливането на жълтата вълна. Това го казва още през 1959г. професор Александър Цанков в мемоарната негова книга "България в бурно време" /издадена у нас от издателство Прозорец през 1998г./. Необходимо е спешно да се възстановят връзките между ЕС и Русия, които Байдъновци съсипаха заради лични амбиции и интереси и така нанесоха унищожителен удар по ЕС. САЩ + Силен ЕС + Силна Русия + Индия е квартет, който ще озапти завинаги амбициите на Китай и ще спре емигрантската вълна, която като мароканските скакалци заплашва да унищожи Европа. Необходимо е също да се възстановят Северните потоци, за да се захранва Европа с руски евтини енергийни източници. Светът ще навлезе във фаза на съзидание. Подобряването и стоплянето на отношенията между САЩ и Русия ще даде също и ключ за бързо решаване на войната в Близкия изток. Защото Русия ще повлияе на Иран и напрежението бързо ще спадне. Ще заживеем отново в един мирен и съзидателен свят, без опасност от ядрено унищожение на човешката цивилизация. Това сочи моят кратък политически анализ.
© Младен Мисана Всички права запазени
Ползвам случая да ви поздравя с малко музика:
https://www.youtube.com/watch?v=j4RgGxMylVc